• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sliparia: motorradteile-hamburg.de?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja konda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vastataan nyt sitten itse, eli putki tuli tuolta tilattua, tänään tuli sähköposti että maksu tullut ja paketti matkassa DHL:llä kuljetettavana, jännityksellä ootetaan, on muuten varsin hyvä palvelu puljussa, sähköpostien vastailukaan ei kauaa viel.. Suosittelen
buttrock.gif

Hyviä hintoja näköjään ja nopea palvelu. Lähetin mailia sinne ja kysyin että toimiiko toi Leo Vincen putki Kawa ZX9R -00 mallin kanssa... Soitti 5 minuutin päästä minulle ja selitti Enklanniks miten saan sen sopimaan.
smile_org.gif
Tuntuu ainakin hyvältä.

Onko paketti tullu perille asti ja sisälsikö se mitä pitikin? Hinta näyttäis olevan ainakin mun puimuriin sopivalle putkelle 80e vähemmän ku LeoVincen omilla sivuilla...

sanoi:
Onko paketti tullu perille asti ja sisälsikö se mitä pitikin? Hinta näyttäis olevan ainakin mun puimuriin sopivalle putkelle 80e vähemmän ku LeoVincen omilla sivuilla...
Raportoin vaikka kuvien kanssa kun saan sen käsiini, tiedä yhtään kauan toi DHL tuota kulettaa, mut kyl luulis viikossa tulevan..

Itte tilasin kyseisestä puljusta noin puoltoista vuotta sitten putken. Perille tuli noin viikossa ja sähköpostiinkin vastaavat myös englanniksi. Suosittelen.

Muistaakseni kyseisestä puljusta on olemassa jo vanha topicci.

Dodii, tänne tuli jo
062802jumpie_prv.gif
, siististi paketoitu, kaikki hilkkeet mitä tartteskin, piti jo naputella toi db-killeri irti tosta, turhaan ahistaa ;).

Pitänee kokeilla kun saa putken mopoon et kumpi soundi mielyttää korvaa, killerillä vai ilman..

Tulipa tilattua täältä hiilari LV Evo2 slipari. Maksu jäi epäselväksi, miten se tapahtuu. Tuleeko sieltä spostiin viesti tilinumerosta vai kuinka maksu hoidetaan?

Kondalle: Kun sliparin tuolta tilasit - paljonko oli postikulut Suomeen, hinta ihan kohdallaan näköjään!

Kiitti,
Rixu

Tänks, siellä se näytti saksankielen seassa olevan
smile_org.gif

Joku gyntteri sieltä mulle soitti ja koitti selvitellä mulle sitä mahdollista tilausta, perus-saku oli..mutta vaikuttaa kyllä hyvältä ja pönttö lähtis edullisesti!

R

Joo, siel sivuil lukee et 17e, mut se mongerti mulle ainaki et jostain syystä korkeemmat tossa paketissa, eli 22tais olla.. en jaksanu kysellä tarkemmin, sanoin vaa et ok, kuitenkaan niin isoista summista ollut kyse..

Paketti tuli vähä päältä viikossa..

laitoin viimeviikolla kyselyn sähköpostitse VTR slipareista (LeoVince SBK, 409 eur) ja samana iltana kaveri soitti ja kertoi putken saatavuuden ym. tiedot. Kertoi myös että paketeille yli 10 kg toimitusmaksu on 22 eur Suomeen, pienemmille 17 Eur.

Laitoin rahat menemään Sampopankin kautta maanantaina niin tänään (to) tuli tieto että tavara on lähetetty DHL:llä. Kuitenkni paketti taitaapi tulla normaalina postina koska Saksan posti omistaa DHL:n.

Katsotaan mitä paketista kuoriutuu...

Ehkä lievä OT mutta nyt alkaa tulla miinus pisteitä tuolle liikkeelle, 2 viikkoa olen odottanut ketjurataspaketin saapumista. Ei vieläkään ole tullut mitään lappua että paketti olisi noudettavissa postista.

Tulossa olisi pitkän harkinnan jälkeen tilattu
ketjurataspaketti DID vm2 x-rengasketju niitattavalla ketjulukolla.

jotain vuosi sitten tilasin tuolta mökäpöntön ja kesti jonku aikaa että rahat näky heidän tilillä. oisko ollu jotain viikko tai vähän päälle kun oli joku saksan bank holiday siinä välissä. mutta jahka saivat rahat niin paketti sujahti suomheen mallikkaasti.

Back