Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite laitoin kesken sisäänajon Mivv-hiilariputken paikoille. Ei ole mitään noisekilleriä ja äänet on kyllä todella mukavat![]Alustavasti suositteli mulle Mivvin hiilaripoksia, koska äänet on pääsyy vaihtamiseen.
No jos niin onnettomasti sattuisi käymään, että kilahdus johtuisi muka sliparinvaihdosta, kannattaa tietysti vaihtaa vakioksi takaisin, ennenkuin ryhtyy takuuasioista keskustelemaan myyjän kanssa...Tokkiinsa toi takuu kannattaa varmistaa, voihan joku myyjä siitä v*ttuilla jos pelissä valmistusvika ja sitä itse mennyt muuttamaan.
Toi on se ei e-hyväksytty malli, jossa ei tietääkseni koko noisekilleriä olekkaan... Ja joo, ei ole mitään vikaa vaikka paukkuukin, kuulostaa vaan niin pirun hienolta!Eli siis onks toi se malli, jossa on se noise killer poisotettavissa. Mulle on tulossa just sellanen, tai siis oon tilaamassa torstaina, ellei joku saa mun päätä käännettyä. Se pauke on vissiin jossain putkissa ihan normaalia, eikä aina viittaa mihinkään vikaan![]()
Niin ja kuulostaahan se kivalta. Tosiaan hyvä tietää että on Mivvillä saundit kohillaan, onpahan sitte aamusin naapureilla jotain ihmeteltävää![]()
Onko sulla muuten se High level line korkeus, vai orkkis? Rupesin vaan miettimään että grillaantuuko siinä emännän jalat, ku toi high level tuntuu tuovan pöntön aika lähelle matkustajan jalkoja? Kellään kokemuksia yleensä?
...ja pakkaset jatkuu![]()
Ovaali versio mullakin, niinkuin Ulpella. Mut sitä "keikkumist" mistä Ulpe ilmoitti niin ei ole mulla esiintynyt?!? Tai sit en ole vai huomannut!Ookke, hyvä tietää toi lämpeemisjuttu. Onx se muuten toi pyöree vai oval? Siitäkään en kyl tiiä onko mitään muuta kun esteettistä eroa. Kertokoon viisaammat.
Huomenna sitte oma Zeta tilaamaan ja odotus alkaa...Tuskaa!!
En ole päässyt vielä ajamaan..polte on kova. tossa pihalla pyöritellyt vaan.viikon ajattelin vielä odotella kun tuo tie meiltä asfaltille on hiekkatie ja paikoin jäässä ja pehmeenä..vitjan tie.Ootko Petrif päässy jo paljon ajelemaan? Onks sulla edelleen se Brotherssi tulossa sieltä ulkomailta?
Mä tilasin eilen Leon Evolution II sliparin Stormilta. Pyörän saan alle 19.4, eli kauaa ei tarvii enää venailla.
No ei sitä säätämisen tarvetta tarvii arvailla, kun käy käy penkissä mittauttamassa seosarvot, maksaa n. 50-60 euroa. Jos menee liian laihalle, niin sitten säädetään...Itse laitoin Micronin Serpent Hydratec -käyrästön ja saman merkin Beta-vaimentimen 0 km ajettuun Kawasaki ER-6n:ään. Turun Stormilta hommattiin ja kyllä on hyvät äänet! Kahdesta expert-asentajasta siellä toinen arvioi että säädöt kannattais tehdä. Hyvinkään AH-Pro Motor taas sanoi ettei tarvii ja yksi virityksiä ja dynotuksia Oulun tienoilla värkkäävä spesialisti taas suositti säätöjä. Ota tuosta sitten selvää. Ajattelin ensin kokeilla vähän iisimmin ilman ja arvioida tilanteen 1000 km:n jälkeen uudestaan.