- Sijainti
- Hki
Onko muuta haittaa jos sliparin laiton jälkeen ei ole säädätetty, muutakuin että käypi laihalla? Onko pyörässä voinut tulla haittaa/vikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa se 24000km olla.Mikä on venojen säätöväli K1:ssä?
Onkos sinulla siinä power commander tai castaava?Missäs kannattaisi PK seudulla käydä säädättään pyöränsä. Oon hommaamssa 600rr:n Leo vincen sliparia kuhan toi tilipäivä vaan koittas![]()
Onko kaikissa suzukeissa muka säädettävä ruisku..? Busassa tiedän olevan mutta ei kai muissa malleissa ole..?Lähinnä sillä ajattelin että kun muita kuin suzukia ei voi saaätää ilman lisäboxia...
Onko tosta pelkän sliparin vaihdosta sit kauheesti hyötyä, muutakoOnkos sinulla siinä power commander tai castaava?Missäs kannattaisi PK seudulla käydä säädättään pyöränsä. Oon hommaamssa 600rr:n Leo vincen sliparia kuhan toi tilipäivä vaan koittas![]()
Lähinnä sillä ajattelin että kun muita kuin suzukia ei voi saaätää ilman lisäboxia...
Tähän mä aina mainostan Viaberia Järvenpäässä, sinne vaan.Missäs kannattaisi PK seudulla käydä säädättään pyöränsä. Oon hommaamssa 600rr:n Leo vincen sliparia kuhan toi tilipäivä vaan koittas![]()
Kyllähän se myös kivasti kevenee...ja puhutaan kiloista. Hintaahan hommalle tulee jos haluaa seokset kohilleen, ku pitää poksi hommata. On niitä sitte halvempiaki ku PC, esim. Techlusion.Onko tosta pelkän sliparin vaihdosta sit kauheesti hyötyä, muutakoOnkos sinulla siinä power commander tai castaava?Missäs kannattaisi PK seudulla käydä säädättään pyöränsä. Oon hommaamssa 600rr:n Leo vincen sliparia kuhan toi tilipäivä vaan koittas![]()
Lähinnä sillä ajattelin että kun muita kuin suzukia ei voi saaätää ilman lisäboxia...
naapurisovun kiristyminen?