• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Slipari GSX1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pikkupasi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terve?

Noita slipareita gsx:ään on näköjään vähän huonosti tarjolla, vinkkejä? Vai työnnänkö kangen putkeen ja pyörittelen?

Yoshimuralta löytyy ainakin 06 malliin käypänen Dual Oval slipari.Suitsan maahantuojalta löytyy,mut luulis sitä saavan muitakin reittejä.Ovh:n.700,00 ???-Skegge-

Valmiita slipareita on todellakin tarjolla todella heikosti. Etenkin, jos haluat pyörään jotain muuta, kuin pyöreän tai ovaalin sliparin. Minä halusin Youshin TRS:n ja se piti tehdä itse. Rälläkkää, hitsiä, sovittelua ja viskiä ja siinähän se istui muutaman tunnin työn jälkeen
biggrin.gif

Kuvankin voisin laittaa, mutta miten hitossa se tähän liitetään...
withstupid.gif

Saaako iha kysyy miksi kaikki sanoo aina yoshimura??? itse akrapovic ja säädettynä iha yht hyvä ja paremmat äänet ainakin ku yoshis tosin makuasia onhan yoshin trioval hienompi mut onko näkö se juttu vai äänet ja teho?? itse full race povic putkisto (titanium) 1060€
baaa.gif

Niitä akrapovic putkia alkaa olla jo naapurin mummon vespassa ja se on niin tavallisen näkölinen muutenkin. Vastaavasti Yoshimuran trs on hieman erilaista muotoilua ja se on vielä todella hieno. Esimerkiksi 1200 bandiittiin tulevassa akrapovicin sliparissa ei ole keskiseisontatuen stopparia ja yoshimurassa sellainen on.

Pari tuojaa jopa vastasi kun heitin meilin...

Mutta lopputulos useimmilla, ei löydy maasta ja jos tilataan menee useampi kk.

Ai joku menee heittämällä, pitänee säätää? Banditin Yoshimura? Käynpä kysymässä? Vai tekeekö joku mulle itse oman ;)

Googletas tämmönen:bos exhausts,löytyy sliparii 2001-2004 sekä 2005 malleihin.Saa tilattuu ainaskin Reborn Babies diilerien kautta.-Skegge-

Olikos mikä hintapolitiikka. Bos exhausts sivuilla oli hintoja, pitäneekö ne Suomessa? Mitä välittäjälle?...kiitos
smile_org.gif

ee-speedillä oli näköjään hyllyssä kivan näköinen hiilikuituslipari, hintakin oli kohdillaan... 380 €. Pitääpä jutella lisää aiheesta ;) Taks.

Jos suomen välittäjä ottaa mielestäsi liikaa niin tilaa saksasta/englannista suoraan niin itse teen ellei nyt hyllystä löydy ja hinta tietenkin täytyy olla melkeen sama.

Edit: Putkien hinnat kyllä yleensä kilpailukykyisiä suomessa.

062802jumpie_prv.gif
Halpa , hyvä ääninen "ei hiljanen" eikä ihan tavanomasen näkönen Eagle Mach 7 saksasta n 400e/pari ovelle toimitettuna. Toki kokoputkistolla saa n.10hp enemmän mutta on toi halvempikin.

Jos suomen välittäjä ottaa mielestäsi liikaa niin tilaa saksasta/englannista suoraan niin itse teen ellei nyt hyllystä löydy ja hinta tietenkin täytyy olla melkeen sama.

Edit: Putkien hinnat kyllä yleensä kilpailukykyisiä suomessa.
ei jaksa parin kympin takia taistella... Kunhan tulee toi tonnin huolto (eli varmaan loppuviikosta) niin katsotaan sitä mölypönttöä.

Hommasin akran alkukäyrästön käytettynä ja uuden hiilikuituisen suoran rännin yhteensä 370 eurolla  
062802jumpie_prv.gif
Jaa mistäkö? No tietty ebayn kautta... Jäi 500e ylimääräistä muuhun kivaan  
biggrin.gif
Nyt pitäisi viedä mopedi vielä penkkiin after ja before putkiston asennuksen...

Nyt on törppö kotona... Oitracon tilasi putken ja kohta se on kiinni. Eivät enää pääse sanomaan että ajan "pakoputkella", perkele
biggrin.gif

Alun perin piti ottaa tuolta toisesta paikasta, mutta ei ole siitä mitään kuulunut enkä jaksa iät ajat peräänkään soitella...

Back