Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En minä tehoja ja vääntöä haekkaan, haluan säädöt kohdalleen. En aio kurnuttaa konetta nokiseksi vaan sen takia, etten jaksa säätää asiaa kunnolla loppuun. Äänet oli helppo saada kohdalleen, muussa taitaa mennä aikaa enemmän.Mutta... Onko tossa periaatteessa mitään järkeä? Eiks olis helpompi vaan vaihtaa pyörää?
jaa... Itse hankin sliparin+dynojetin suutinsarjan oikeastaan ihan vaan äänen takia. Naurettavaa ehkä, mutta jos tahtoisin enemmän tehoa/ tasaisempaa vääntöä hankkisin varmaankin uuden pyörän.
![]()
Viisaita taidat jauheskella... Enhän minä noista mitään tajua, kuten sanottua... Kunhan vaan tyhmänä ajelen ja tahdon, että putkikin vähän pörisee...En minä tehoja ja vääntöä haekkaan, haluan säädöt kohdalleen. En aio kurnuttaa konetta nokiseksi vaan sen takia, etten jaksa säätää asiaa kunnolla loppuun. Äänet oli helppo saada kohdalleen, muussa taitaa mennä aikaa enemmän.
Oletkos jaksanut säädellä tuota masiinaasi Ilpon antamien ohjeiden mukaisesti? Tuliko muutosta parempaan?[En minä tehoja ja vääntöä haekkaan, haluan säädöt kohdalleen. En aio kurnuttaa konetta nokiseksi vaan sen takia, etten jaksa säätää asiaa kunnolla loppuun. Äänet oli helppo saada kohdalleen, muussa taitaa mennä aikaa enemmän.
Mulla on paha tapa tehdä hommat niin, että sen minkä aloitan teen kunnolla tai jätän kokonaan tekemättä. En jaksa edes laskea paljonko on mennyt rahaa ja aikaa tähän leluun. Todennäköisesti aivan helvetisti, ois voinu saada jo sillä rahalla ja vaivalla paljon seksikkäämmän muoviluodin.
Mut mitäs näistä, eikun tallin kautta baanalle![]()

Voisitko kertoa vielä asetukset noin kokonaisuudessaanNo jaa, käppyrät kerto, että sain 1 hevosen lisää ylös ja hevoset pysyy korkeammalla tasolla siellä.
Vääntö itse asiassa väheni 72>71...
Hyvä puoli asiassa tuntuikin lähinnä olevan, että seokset meni kohdalleen, ei oo liian rikkaalla enää.
Summasummarum, jos oisin saanu oikeen kokosen suuttimen, niin olisi varmaan paremmin toiminu alkuperäsellä ilmansuodattimella...![]()
Nyt saa riittää tämän tuhnun "viritys", nyt vaan ajellaan.
Kunhan jaksan skannata, laitan uusimman käppyrän joku päivä tänne.
Niin siis testasitteko työ sitä Yoshia uudelleen ja se anto n. 98 hepoa ? Ja toukokuussa oli vaan liian rikkaalla ?Tänään oli pyörä MP-asennuksen dynossa, tämän kesän "tieskuinkamonennella" pakoputkivirityksellä.
Eka veto vakion takapyörätehoihin, 86.4 hv, ja seokset kauttaaltaan paksulla, pääsuutin 120.
Siitä sitten pykälä pykälältä alaspäin, jolloin viidennellä ajolla 110 suuttimilla takapyörätehot kipusivat lukemiin 101,3 hv.
Käytännön ero on se, ettei pyörä enää "taannu" 9500 kiekan jälkeen niinkuin ennen, vaan teho kasvaa loppuun asti.
Samalla tuli selväksi ettei aiemmin pyörässä ollut Yoshin 4-1 käyrästö ollutkaan liian virtaava, nykyinen Arrow 4-2-1 kun on sisämitaltaan millin isompi.
Yoshin sarja antoi kylmiltään kolme heppaa vähemmän kuin Arrow, mutta selkeästi paremmalla välialueen väännöllä, Arrow kun taas vääntää alhaalta paremmin.
Yoshimura on muuten myynnissä tällä palstalla, tähän pyörään pakosarjaa ei helpolla löydä !