• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sivusto vakuutusten kilpailuttamiseksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tvan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään on avattu www.kilpailuttaja.fi, jossa voi kilpailuttaa mm. autovakuutuksia. Moottoripyörävakuutuksia ei vielä ole mutta sivustolla voi ilmoittaa kiinnostuksensa aiheeseen. Jos jättää sähköpostiosoitteensa niin saa tiedon kun moottoripyörävakuutukset on lisätty.

Itse kävin rekisteröitymässä sillä tuollainen palvelu tulisi tosi tarpeeseen. Luulisi että mitä enemmän kiinnostuneita, sitä nopeammin moottoripyörävakuutukset saadaan mukaan.

Rekisteröintilomake

Ja ennen kuin kysytte niin minulla ei ole mitään yhteyksiä ko. sivustoon tai sen julkaisijoihin.

Jaaha, näyttää olevan jo kokolailla tiltissä. Millähän matolaatikolla tuota ajavat.

Tänään on avattu www.kilpailuttaja.fi, jossa voi kilpailuttaa mm. autovakuutuksia. Moottoripyörävakuutuksia ei vielä ole mutta sivustolla voi ilmoittaa kiinnostuksensa aiheeseen. Jos jättää sähköpostiosoitteensa niin saa tiedon kun moottoripyörävakuutukset on lisätty.

Itse kävin rekisteröitymässä sillä tuollainen palvelu tulisi tosi tarpeeseen.  Luulisi että mitä enemmän kiinnostuneita, sitä nopeammin moottoripyörävakuutukset saadaan mukaan.

Rekisteröintilomake

Ja ennen kuin kysytte niin minulla ei ole mitään yhteyksiä ko. sivustoon tai sen julkaisijoihin.
Tsekkasin piruuttani sivustolla olevaa sähkön hinta vertailua ja tariffit/hinnat on vanhat. Mm. Vaasan sähkö ilmoitti jo maaliskuulla alentavansa sähkön hintaa 7%, ja huhtikuun alussa alensi myös. Tämä sivusto tyrkyttää edelleen alennuksen edellistä hintaa.
Eipä juuri ole luotettava. Miten lienee nuo vakuutuksetkaan ajan tasalla?

Eipä niiden serveri, softa tai kaista kykene pitämään yhteyttä yllä clientiin. Ei toiminut aamulla eikä nytkään. Näköjään uunituore lavennus Energy Brokers Finland Oy:n jo viisi vuotta eläneestä www.vaihtovirta.fi -sähkön hintavertailusivustosta.

-hh-

Juuri tällaisia sivuja tarvitaan ja nyt toimii minullakin.
thumbs-up.gif
Kunhan vaan kaikki tiedot olisivat ajan tasalla ja luotettavia.

juu laskeeko muilta ku turva ja fennia ja mikä nyt lie ollu se kolmas. ei ollu kovin laaja. hyvä sivu mutta toimivuus saa 4-10 asteikolla ehkä 5

Joo, ainakin alkuunsa asteikolla 1-5 tuolle antaisi ehkä 2. Ideana erinomainen ja tervetullut, mutta alkuunsa toteutus mättää urakalla.

Onneksi tietää, mitä maksaa autovakuutuksestaan, ettei alkaisi tuohon luottaen maksamaan n. 100€ vuodessa kovempaa maksua, mitä tosin tuolla tarjottiin halvimpana.

Ei löytänyt halvinta sähkösopimustakaan, kun kokeili. Melko raakile, mutta jos hoitavat homman himaan, saattaa tulevaisuudessa olla erittäin hieno apu laillistetun ryöstämisen minimoimisessa.

Kaippa siihen vertailuun tulee kaikki muuttujat mm. kuljettajan ikä ? ? ? Sehän taitaa olla eräillä yhtiöillä eräs kriteeri.
ghostface.gif

Back