• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sivulaukut XX.ään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saapiko, ja jos, niin mistä? Siis orkkis sivulaukkuja ja telinettä Hontan punasena (candy red) vm. 2000 bläkkäriin?

Jos löytyy kokemuksia ja mieluusti kuvia, niin kertokaa. Minkälainen asentaa, käyttää, onko tukeva ja/tai kätevä?

Givit ja Kapat ei kiinnosta, siirtosarjan asennuksen jälkeen melekonen mulukosilimä...

Muita vaihtoehtoja?

Jos omistat, myy mulle!
Mulla olis käyttämättömät orkkis laukut tuolla varastossa, väri on kylläkin hopea. Ostin -05 vuonna pyörän ja samalla tuli hommattua noi laukutkin, mut ku niillä ei ole ollut käyttöä voisin niistä luopua kohtuuliseen hintaan niin ja telineetkin tulis mukaan.

Saapiko, ja jos, niin mistä? Siis orkkis sivulaukkuja ja telinettä Hontan punasena (candy red) vm. 2000 bläkkäriin?

Jos löytyy kokemuksia ja mieluusti kuvia, niin kertokaa. Minkälainen asentaa, käyttää, onko tukeva ja/tai kätevä?

Givit ja Kapat ei kiinnosta, siirtosarjan asennuksen jälkeen melekonen mulukosilimä...

Muita vaihtoehtoja?

Jos omistat, myy mulle!
Mulla olis käyttämättömät orkkis laukut tuolla varastossa, väri on kylläkin hopea. Ostin -05 vuonna pyörän ja samalla tuli hommattua noi laukutkin, mut ku niillä ei ole ollut käyttöä voisin niistä luopua kohtuuliseen hintaan niin ja telineetkin tulis mukaan.
Laukut on myyty!

No joo...

Laukut ja telineet tuli hommailtua. Telineet SW-Motech, laukut Givin V46 + Keyless. Eipä tämäkään mikään kaunistus ole, leveyttä laukkuineen 110 cm!

No, telineet kuitenkin lähtee helposti irti tarvittaessa, ja pyörän saa "tyhjäksi". Taitaapa olla niin, että jos ei tankkilaukku ja lompakko riitä matkatavaroiden kuljetukseen, parempi ajella pakettiautolla...
wink.gif

Itsellä oli bläkkärin yksi ostoperuste juuri se että siihen saa fiksun näköiset laukut ilman että tarvitsee olla mitään leveen kuljetuksen kylttiä takana ja saatto autoja varoittamassa muita...  
tounge.gif
Toinen lehmä vaihtoehto oli pitkään ST4 dukke jossa on myös fiksut näköiset laukut mutta se jäi käytönnön syistä pois vaikka olisi ehkä ollutkin luonnekkaanpi peli.

Niin siis omaan tuli -07 tuli XX omat laukut.

Mulla on Giwin sivulaukut ja "minivilkut" upotettu sinne rautojen väliin aikas nätisti. Edellinen omistaja oli pusannut. Jos jossain vaiheessa saan otettua peräpään kuvia niin pistän postaten.

Back