Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä ja halpa on mahdoton yhtälöOnko tietoo Tampereella hyvästä maalarista, entä edullisesta ? Ei taida kuitenkaan sellasta olla joka olisi sekä hyvä, että edullinen ?
Ei se tuo muovin maalaus mitään raketti tiedettä ole. Onhan nuo katteetkin muovia.Jos nyt ihan välttämättä haluat itse tehdä, niin automaaliliikkeestä asianmukaiset aineet. Ainakin muoviosien puhdistusaineen tarvitset (poistaa muovista kaikki tartuntaa heikentävät rasvat, öljyt ja jäämät), muovipohjusteen ja muoville sopivan pintamaalin.
Mutta paljon varmemman ja kestävämmän lopputuloksen saat kun annat ammattimaalarin hoitaa homman. Muovimaalaus ei ole se helpoin "tein itse ja säästin" projekti.
Ei se maalaaminen rakettitiedettä olekaan, vaan pysyvän ja kestävän lopputuloksen saaminenEi se tuo muovin maalaus mitään raketti tiedettä ole. Onhan nuo katteetkin muovia.
Eli tuossahan nuo tärkeimmät oli eli muovinpesuaine maaliliikkeestä ja muoville tarkotettu pohjamaali. Ite käyttäny tuohon väliin vielä normaalin pohjamaalin. Ja normaalit pintavärit vielä pintaan. Joustoainetta tietenkin voi vähän laittaa sekaan mutta en kyllä itse näe tarpeelliseksi. Katteissa ainakin kestää ilman joustoainettakin.
Vähintään muoviosien pesuaine ja muovitartuntaprimer.kiitos vastauksista.
osaan kyllä itsekkin maalata mutta arveluttaa tuo tartunta? joku primeri varmasti pitäisi laittaa ensin? laukut on edellisen omistajan jäljiltä aika naarmuiset niin päätin siksi maalauttaa ne tai maalata ne.
Lämpö vapauttaa muovista kaasuja, jotka myöhemmin haihtuessaan maalipintojen alla aiheuttavat ongelmia.joku maalari kerran kertoi että vie laukut saunaan määrättyyn lämpötilaan. pitääkö paikkansa? taajuus varmaan osaa vastata.