• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sipoo - Porvoo Kuninkaantie 1531

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sipoo - Porvoo Kuninkaantie 1531 - Erittäin mutkainen ja hyvä päällyste

• 1. huono. bensan ehdotonta haaskausta.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. ei ollut kummonen. enpä suosittele

• 3. nojaa. menetteli. kannattaa kokeilla.

• 4. ihan mukava, suosittelen kokeilemaan.

Ääniä: 1 100,0%
  • 5. loistava, suosittelen ehd. kaikille.

• Ääniä yhteensä
    1
Eivät nyt ihan aina,mutta erittäin useasti,tuo boxin tie on todella hyvä,kuten myös Nikkilästä korsoonpäin tullessa myös myyraksen tie..,tosin turhan lyhyt tie..mutta helsingistäpäin tullessa kannattaa ehdottomasti ajaa se läpi ...
sport05.gif

Hyvä pätkä..paljo mutkaa ja korkeudenvaihteluita ja asfaltti on hyvässä kondiksessa. Tosin on tainnu asukkaat valitella motoristeista, koska on ruvennu prätkäkyttiä pörräämään tollakin pätkällä. Mä jouduin oikeen pitkään puhutteluun tilannenopeuksista tos vajaa viikko sit, onneks ei kyyt sakkoja antanu.

Huonoa tuuria jos törmää poliisiin tolla tiellä (1531). Itse olen asunut 22v sen varrella ja kyllä niitä on silloin tällöin näkynyt mutta yleensä jonkun onnettomuuden seurauksena. Loistava pätkä ajella.

Kävin tänää ajelemassa tuolla päin ja tulin öljytietä keravan suunnalta ja käännyin vasempaan hinthaaraan, en tiedä onko kyseessä sitten tämä kyseinen tie ? Enivei todella hyvä mutkainen tie löytyikin ja parin minuutin ajon jälkeen TM-50 poliisn Jaguaari tuli vastaan ja muutaman kilometri Jaguaarin jälkeen MP-poliisi. Ei paljo uskaltanu kaahaa
blush.gif

Nopeusrajoitukset vaihtelevat 60 - 100 km/h välillä, mutta kertaakaan en ole Poliiseihin reitillä törmännyt. Ja jos olisivat tienvieressä parkissa olleet niin olisivat varmasti minua muistaneet
tounge.gif
Kyseisellä pätkällä juuri tuli yli 2000 ratamaksua ja kortti lähti, joten se siitä ihanuudesta. Muuten ihan jees.

Viime kesänä Kuninkaantien mutkissa näin metsästä kaivettavan Yamahan R1 ja myöhemmin hinausauton vetävän pois jonkun tuning Golf GTI.
Ja samassa mutkassa.

Kaikki ihmiset metsässä eivät olekkaan sienessä ?  
eek.gif

Siellä ajotaidot joutuvat koville  
biggrin.gif

Reiska_SB

Hieno juttu, tilasin juuri kartan itselleni.
Kiitoksia vinkistä...

Back