Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhutteleva tarina. 160 metriä liukua asfaltilla farkkuvarusteissa.Tyttö tippu motarilla gikserin kyydissä. Aika rankka kertomus, mutta hyvä muistutus miksi kannattaa aina käyttää kunnon ajovarustusta.
Varusteet on tosi ok. Kunhan vaan ei vaadittaisi kaikkia muita ajamaan juuri samalaisissa kuin itse. T-paita ja pipo -varustus olkoon kunkin oma asia. *nas-nas*Kyllä tähänkin jotain paskaa nassutetaan, Varusteet on tosi Ok.
Niin ja olla ajamatta 200+ nopeuksia kyytiläinen kyydissä.Paskajuttuja sattuu, mutta onneks joku jää joskus kertomaan - saattaa pelastaa jonkun toisenkin hengen. Jokainenhan voisi tietysti valistaa omia kavereitaan ennen kyytiin ottamista oikeasta varustuksesta ja paikallaan istumisen alkeista. =)
Tyttö tippu motarilla gikserin kyydissä. Aika rankka kertomus, mutta hyvä muistutus miksi kannattaa aina käyttää kunnon ajovarustusta.
Tuntuu että kaikissa jenkkivideoissa on t-paidat ja farkut jalassa. Ainakin jos niissä temppuillaan. Hyvä että kypärät edes löytyvät. Ei voi käsittää, se ei kovaa vauhtia tarvitse että tulee pahaa jälkeä.Tyttö tippu motarilla gikserin kyydissä. Aika rankka kertomus, mutta hyvä muistutus miksi kannattaa aina käyttää kunnon ajovarustusta.
Joo, hyvä muistutus myös siitä, mitä varusteita niiltä kyytiläisiltä kannattaa vaatia...
Muttamutta... Tyttö tippuu motarilla gikserin selästä siks, että ilmavirta tarttuu tyttöön, paiskaa visiirin auki ja lennättää tytön asfaltille. Jotenkin rupesin tuossa kohtaa kyseenalaistamaan sitä, oliko sillä kuskilla ihan kaikki kotona?
(huom. myös kohta ... I remember thinking that if I grabbed Sean’s t-shirt I would pull him down with me, ...)
![]()
Asiaa. Juuri näinhän sen pitää olla.Mussutetaan sitten paskaa. Minä ajan aina hellekeleillä sortseissa
ja t-paidassa ,jalassa tietenkin sandaalit. Siis lyhyemmät matkat.
Joo joo,voi se sattua lyhyelläkin matkalla,kyllä minä sen tiedän.
Minä otankin tietoisen riskin niinkuin monessa muussakin asiassa.
Onneksi tässä maassa voi vielä itse päättää näistäkin asioista.
Hiostelkaa te vaan täysissä ajokamoissa helteilläkin, teillä on siihen täysi oikeus. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Niin ja olla ajamatta 200+ nopeuksia kyytiläinen kyydissä.Paskajuttuja sattuu, mutta onneks joku jää joskus kertomaan - saattaa pelastaa jonkun toisenkin hengen. Jokainenhan voisi tietysti valistaa omia kavereitaan ennen kyytiin ottamista oikeasta varustuksesta ja paikallaan istumisen alkeista. =)
Juuri näin!Mussutetaan sitten paskaa. Minä ajan aina hellekeleillä sortseissa
ja t-paidassa ,jalassa tietenkin sandaalit. Siis lyhyemmät matkat.
Joo joo,voi se sattua lyhyelläkin matkalla,kyllä minä sen tiedän.
Minä otankin tietoisen riskin niinkuin monessa muussakin asiassa.
Onneksi tässä maassa voi vielä itse päättää näistäkin asioista.
Hiostelkaa te vaan täysissä ajokamoissa helteilläkin, teillä on siihen täysi oikeus. Antaa kaikkien kukkien kukkia.