• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Siitä puhe mistä puute

Hieman huvittuneena olen seurannut tämän pemaripalstan kirjoitusten evoluutiota. Melkein aihe kuin aihe, niin jo toiselle sivulle ehtineenä käy kuuma kamppailu vs. bemari / muut merkit. Tätä ilmiötä en ole huomannut muilla palstoilla?
Aihe voi olla aivan viaton vaikkapa huoltoon liittyvä kysely. Siitä se alkaa. Itsekin olen soppaan lusikkani joskus sotkenut, "huvittuneena".
Son tuo vanaha sanonta viisautta täynnä: "siitä puhe, mistä puute." nimim. huvittuneena seurailen.

En usko, että BMW on sen kummemmin "muiden" hampaissa kuin mikään muukaan merkki. Usein trollauksen toimivuus riippuu vastapuolen reaktioista, jotka mielestäni BMW-leirissä hoidetaan niin jylhällä innolla, että trolli suorastaan hykertelee tyytyväisenä. Useimmiten vääntäminen onnistuu vain yleisemmillä foorumeilla (turvallisuus, rataosio, yleinen keskustelu).

Aiheita vääntöön on tällä foorumilla miljoonia. Harva kuitenkaan nostattaa siinä määrin tunteita, että siitä vuosi toisensa jälkeen väännettäisiin suu vaahdossa.

-ketju vai kardaani?
-bmw vai honta vai jokumuu?
-saako vetomiehet vetää?
-saako vetomiehiä rangaista siitä, että ne vetää?
-ylihinta
-...

Se, että jos kawafoorumilla käy "muut" sanomassa, että kylläpä se kone nyt raksuttaa, niin ketä se kiinnostaa... Jos Hondan puolella ilkutaan nokkaketjun kiristimen painimesta, niin ihan sama. Pyöriä ne vain on - jokaiselle löytyy omansa ja yksikään ei ole vielä huoltamatta ikuisuutta selvinnyt. Ehkä BMW-leirissäkin voitaisiin suosiolla jättää muiden ilkkumiset omaan arvoonsa.

Tai sitten bemarileirissä on vastatrolleja, jotka tarkoituksella aktivoivat näitä vääntöjä. Eihän se ole mahdollista - eihän?

Melkein aihe kuin aihe, niin jo toiselle sivulle ehtineenä käy kuuma kamppailu vs. bemari / muut merkit. Tätä ilmiötä en ole huomannut muilla palstoilla?
Et ole vissiin käynyt Ducati- palstalla pyörimässä?
biggrin.gif

Ehkä hieman OT mutta pitää vain kommentoida kun juuri luen HD-mies ja löydetyn respektin menetys -kirjaa. Varsin osuvasti irvailtu siinä näille BMW-väännöille. Useammankin kerran tuli ääneen naureskeltua kun tuli .orgin keskustelut kirjasta mieleen  
biggrin.gif

Tännehän tulee joskus eksyttyä...ehkä täältä löytyy parhaat jutut ? ... ja faktaa tulee tuutin täydeltä...ja uskalla kritisoida Bemua niin sitten....
cool.gif

Ehkä hieman OT mutta pitää vain kommentoida kun juuri luen HD-mies ja löydetyn respektin menetys -kirjaa. Varsin osuvasti irvailtu siinä näille BMW-väännöille. Useammankin kerran tuli ääneen naureskeltua kun tuli .orgin keskustelut kirjasta mieleen  
biggrin.gif
No HD mieskin on hankkinut jo BMW pyörän.
Oikein GSA
Ilmeisesti kokemusta on jo siitäkin.

Pitääpä lukea tuo uusi kirja.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Minä taas mielenkiinnolla luen näitä vääntöjä ja olen onnellinen omistaessani pyörän.joka saa aikaan noin paljon keskustelua ja vääntöä.Kun vielä saisi sen HP2:en talliin ja siihen HP2 Sportin vierelle niin..
062802jumpie_prv.gif

Minä taas mielenkiinnolla luen näitä vääntöjä ja olen onnellinen omistaessani pyörän.joka saa aikaan noin paljon keskustelua ja vääntöä.Kun vielä saisi sen HP2:en talliin ja siihen HP2 Sportin vierelle niin..
062802jumpie_prv.gif
Justiinsa ja juu - moittivat puimuria tylsäksi, hajuttomaksi, mauttomaksi pappamopoksi, mutta ihmeesti se innoittaa kirjallisiin huippusuorituksiin - vallankin niitä jotka ei koskaan ole sillä ajanut.

Joo,eniten sitä yleensä mollaavat ne,jotka eivät ko.laitetta omista.Nimim.Kahden Gessun loukussa,eikä halua siitä loukusta edes pois.
033102bebe_1_prv.gif

Back