Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomppa hakee toki puhelinluettelon samalviisii. Mietin tässä, että mistä Zumoväki maksaa?Näin se käy ZümollakinTompan uusi kiinnike on hyvä ja puheluihin ja tekstareihin vastataan tompan näytöltä. Puhelin on peräpaksissa.Hmm... Jaa, no enpä ole kyllä tsekannut pääseekö tekstaria lähettään, mutta muuten homma käy... Zümo jopa noutaa puhelinluettelon puhelimestani, joten soittaminen ei paljon helpommaksi voi käydä. Ääni kulkee kypärään mulla Autocomin avulla![]()
![]()
Onhan niitä monellakin, mullakin. Siinähän se toimii, Scala on toisessa bluetoothissa ja kännykkä toisessa.Ei kenelläkään ole sellaista yhdistelmää kuin ZUMO ja SCALA RIDER?
Hep, mulla kans.Onhan niitä monellakin, mullakin. Siinähän se toimii, Scala on toisessa bluetoothissa ja kännykkä toisessa.Ei kenelläkään ole sellaista yhdistelmää kuin ZUMO ja SCALA RIDER?
Minulle riittää Zumossa ajon aikana uusien reittien/kohteen laatiminen. Eipä tulisi mieleen tekstareita lähetellä ajaessa, kun tuo paikkojen etsiminenkin käy välillä hankalaksi.ja tekstareihin vastataan tompan näytöltä.
Kaksi kaiutinta, mutta ei mikään hifistereo. Mulla oli langallinen Starcom, parempi ääni, mutta lopulta sotkeennuin siihen lankaan ja vaihdoin Scalan takas.No onko teillä niis Scaloissa yksi kaiutin yhdelle korvalle? Onko mahdottoman vaikeaa laajentaa kaiuttimet kummallekkin korvalle?
Musiikin kuuntelua ajattelin lähinnä... Vai onx siinä jo vakiona 2-kajaria?
Rehvakkaasti sanottuna raha ei oo niin suuri ongelma vaan haluan parasta, mikä toimii! Tulee halvemmaksi, kun "halvat" ja huonot ratkaisut...! Enpä osaa tota vähemmän köyhästi ilmaista...Eikö se vähän niin mee, kun Yrittäjä tarjoaa asiakkailleen parasta niin itsekkin sitä halajaa?
Eli mahtava navi...langaton järjestelmä...UH![]()
Mielestäni nämä h*lvetin langalliset järjestelmät on niiiiiiiiiiiiin vanhan aikaisia...Langattomissa on tulevaisuuuuuuusssssss.....!!!
Ei löydy uudestakaan Riderista MapSharea, toivottavasti seuraavassa versiossa on. Näyttö on kuulemma isompi, mutta ero on käytännön kannalta merkityksetön. En huomaa eroa uutta Rideria katsellessa, vaikka vanhempi on ollut käytössä jo pari kautta.Uusimmassa Riderissa on isompi näyttö ja siinä on tuo MapShare jo mukana. Eli teitä voi korjailla itse jollain tasolla.
Pitää vissiin olla 3rd versio? Kakkosversiossa ei ole Map Share toimintoa. 3rd versio on saatavissa vasta automallina. Luulisi että moinen tulisi kesään mennessä myös Riderin kuoriin?Ei löydy uudestakaan Riderista MapSharea, toivottavasti seuraavassa versiossa on. Näyttö on kuulemma isompi, mutta ero on käytännön kannalta merkityksetön. En huomaa eroa uutta Rideria katsellessa, vaikka vanhempi on ollut käytössä jo pari kautta.Uusimmassa Riderissa on isompi näyttö ja siinä on tuo MapShare jo mukana. Eli teitä voi korjailla itse jollain tasolla.
Jossain lehdessä oli viime vuonna vertailtu laitteet. Mieleen jäi päällimmäisenä, itseäni kiinnostavana erona, että Zumo soveltui paremmin pienten teiden koluamiseen, Tomppa ajatti mielummin isompia teitä. Ei ole kyseistä lehteä nyt käsillä, joku osannee tarkentaa.Uudemmassa riderissa on kuulemma erittäin monipuolinen reitin valinta. Edellisessä versiossa voi valita muutaman rajoitteen teihin, mutta uudessa voi ilmeisesti jo välttää sorateitäkin.
Katos pehkanaa. Piti oikein poiketa tuolla tompan sivuilla.Pitää vissiin olla 3rd versio? Kakkosversiossa ei ole Map Share toimintoa. 3rd versio on saatavissa vasta automallina. Luulisi että moinen tulisi kesään mennessä myös Riderin kuoriin?Ei löydy uudestakaan Riderista MapSharea, toivottavasti seuraavassa versiossa on. Näyttö on kuulemma isompi, mutta ero on käytännön kannalta merkityksetön. En huomaa eroa uutta Rideria katsellessa, vaikka vanhempi on ollut käytössä jo pari kautta.Uusimmassa Riderissa on isompi näyttö ja siinä on tuo MapShare jo mukana. Eli teitä voi korjailla itse jollain tasolla.
Täytyy myöntää että juuri näin on, itselläni on se eka versio Riderista pannarissa ja kotilossa isänpäivänlahjaksi saatu GO720:nen on ominaisuuksiltaan ja varusteiltaan sellainen jota olen harkinnut että jos ensi kesänä pitäisi sen takalaukussa ja kuuntelisi vain kaiuttimen kautta ohjeita.Valitettava tosiasia tällä hetkellä on, että mp-käyttöön suunnitellut ovat pahasti ylihintaisia verrattuna auto-gepseihin. Jos pystyy antamaan anteeksi kiinntystelineen puutteen ja vedenpitävyyden (esim. laittamalla gepsin tankkilaukkun suojaan), saa auto-gepsille paremman vastineen rahalleen.