• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Shoeit tarjouksessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Tiedoksi vain kaikille jotka on ostamassa uutta kypärää, niin sain tällaisen viestin Helsingistä Giantmotorista:

"Meillä alkaa elokuun alusta kampanja, joka koskee Shoein malleja Z-One, XR-100 ja Raid 2. Esim Raid 2 kiiltävä
musta hintaetu -80€ eli ulosmyyntihinta 245€, muissa väreissä ja kaksivärisissä etu -100€."

Tuo XR-100 tarkoittanee kuitenkin XR-1000 -mallia...?

Kiitti vinkistä!

Hain itelleni sieltä XR-1000:sen (jota olin katellu jo aikaisemmin..) heti ekana elokuuta, kun kauppa aukeni, jotta sain S kokosen, kun on pienet aivot  
smile_org.gif
 ...oli muuten S koot hieman vähissä...  
sad_orig.gif
  Mut nyt olen tyytyväinen muuten, mut iridium visiirit on Shoeilla SIKAhintasia (90e)...pitää anella joulupukilta sitten sitä.....

finnpaso

SIIS tarkoititko, että paljonKO tuli hintaa, vai epäiletkö, että maksoin liikaa?
confused_orig.gif

lookaround_orig.gif

Sama hinta, mitä nettikaupoissa saksassa (ja siellä, missä sataa kaiken aikaa).....Mutta NYT sain sovitettua kuuppaa ja ei lähetyskuluja ym ..... En raattinu vielä ostaa sitä iridium visiriä, mutta on se hyvä, että joulupukkki on keksitty  
062802jumpie_prv.gif

Eiku mielenkiinnosta vaan kysyin et kuinka halval lohkes, kun ite miettiny tota samaa pottaa :P ei mitää ivallista ollut viestissäin
smile_org.gif

Onkos tuolla sitten noita ihan maalattujakin pottia halvennuksessa vai jotain perusvärejä, kaksvärejä yms? Ja kiinnostaisi myös tietää mihin hintaan xr-1000 lähti, koska samanlainen on itsellänikin pyörinyt ajatuksissa. Sen verran nirso toki olen, että maalattu sen olla pitää että omansa tunnistaa
biggrin.gif

On se nyt prkl... Mitä se xr 1000 maksaa, vai onko sen tarkoitus olla joku yllätys.

Mä ihmettelen aina samaa, että miks jotkut hinnat on salaisuuksia. Mä ostin viime vuonna Org. Shopista XR-1000 perushopeisen ja maksoin muistaakseni n. 350€. Ohuemmat poskipalat hain "oolraitista" ja maksoin niistä vielä 35€ pari.

Tiedoksi vain kaikille jotka on ostamassa uutta kypärää, niin sain tällaisen viestin Helsingistä Giantmotorista:

"Meillä alkaa elokuun alusta kampanja, joka koskee Shoein malleja Z-One, XR-100 ja Raid 2. Esim Raid 2 kiiltävä
musta hintaetu -80€ eli ulosmyyntihinta 245€, muissa väreissä ja kaksivärisissä etu -100€."

Tuo XR-100 tarkoittanee kuitenkin XR-1000 -mallia...?
Jätkä sano paikan päällä, että -80 mustasta on hopöä

Soitin tuonne äsken ja puhelimessa sanoivat, että mustasta RAID II:sta ei alennusta anneta ollenkaan. Muista 100€. Lähtöhinta tuolle 355€. Kypäriä vielä jotain jäljellä, mutta tarkkaa tietoa ei osattu puhelimessa antaa.

Mul ei ollut tarkoitus pantata hintaa, mutten ole ollu koneen ääressä 24 tuntia kattelemassa näitä juttuja...on muutakin hommaa näin kesäaikaan  
smile_org.gif

OVH: 485 € - 100 €, maksoin: 385 €

väri on: Voltage TC-5 koko:S

ainaskin silloin siellä oli vielä S kokoa Diabolic 2 musta/harmaa/valko/puna, nyt puhutaan siis XR-1000:sta

Jos rupeevat inisemään hinnasta, niin sanokaa, et muutkin on saanut siihen hintaan !!! (kaverille kans...U know!) Kyllä tää ite omistaja tuntui olevan ainaskin hyvin palveluhenkinen tyyppi. Useinhan "metsä vastaa, miten sinne huutaa"....

Näyttää tuolla edellämainitussa "kliks"-firmassa maksavan XR-1000 malli 417Euroa(siis se yksi värimalli, mitä löytyy), plus tietty postikulut maailman ääristä.... Olen vieläkin tyytyväinen valintaani  
062802jumpie_prv.gif
vielä, kun pääsi kokeilemaan ennen päätöstä....

ps. mikä perke***n elukka niillä on tossa niitten firman logossakin?  Tuolta en osta mitään !!!

Finnpaso

ei toi xr 1000 ikinä suomes oo yli 400€ maksanu ku jaksaa sanoo myyjälle et annappa köyhälle alennus!!!!
ite ainakin ostin kevääl tc4 tai 5 en muista mut 400€ se sillon makso

ei toi xr 1000 ikinä suomes oo yli 400€ maksanu ku jaksaa sanoo myyjälle et annappa köyhälle alennus!!!!
ite ainakin ostin kevääl tc4 tai 5 en muista mut 400€ se sillon makso
OVH:t taitaa olla yksväriselle 380€ ja kuvioinnilla 480€. Itse maksoin kanssa TC5:sta jotain reilut neljäsataa. Tai vaikee sanoo, mikä oli lopullinen hinta kypärälle kun yhteislasku oli toistatonnia.

Joo elikä mistä liikeestä tai internetsivulta vois tilata tollasat iridium peilivisiiriä. ja käykö sellanen visiiri MDS merkkisiin kypäriin...
jos vähäse inffoa sais!!
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Back