Busaani on asennettu edellisen omistajan toimesta translogin shifteri,mitään ledejä jne. ei ole pelkästään asentokytkin missä 1.2.3 asennot epäselvästä manuskasta(huono kielipää) ymmärsin että 1.asento katkoo menoo 52ms ja ompi hyvä radalle 2asento 62ms normi ajoon ja 3asento72ms ja on parempi sadekelille ja rauhalliseen menoon.
On tällä hetkellä 2.asennossa koska olen hidas vaihtamaan
Vaihteet menee pääsääntöisesti nätisti sisään joskus pitää kovemman äänen toistaiseksi olen käyttänyt kiihdyttäessä vaihtamiseen kytkintä ja välillä sit tasakaasulla joskus tätä sifteriä.
En vain oikein luota shifteriin millä sen vois varmistaa et toimii oikein ja onko edes päällä,meneekö isompi pykälä edes päälle jos on veto päällä,ei viitteis laatikkoo hajottaa tietämätömyyttään.
On tällä hetkellä 2.asennossa koska olen hidas vaihtamaan
Vaihteet menee pääsääntöisesti nätisti sisään joskus pitää kovemman äänen toistaiseksi olen käyttänyt kiihdyttäessä vaihtamiseen kytkintä ja välillä sit tasakaasulla joskus tätä sifteriä.
En vain oikein luota shifteriin millä sen vois varmistaa et toimii oikein ja onko edes päällä,meneekö isompi pykälä edes päälle jos on veto päällä,ei viitteis laatikkoo hajottaa tietämätömyyttään.