• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Shell v-power tarjouksessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Sijainti
Vantaa
Olen tänään kolmelta shell-asemalta bongannut että V-power on maksanut saman verran kuin 95, juuri äsken kävin Larun shellillä juottamassa mopon v-powerilla hintaan 1.299/l.

Onkos shellillä joku kampanja nyt tuosta v-powerista ?

taitaa olla jonkilainen markkinointikikka?
crazy.gif

Ehkä nekin on todennut, että vaikka Tekno-Shellillä tota "Dextereihin" muutama lippispää tankkaa, niin ei se silti kannata pitää myynnissä normipeleissä ihan samalla tavalla toimivaa bensaa törkeään ylihintaan..

Jos sillä V-lisäaineella on joku "parasta ennen" päivämäärä. Ja nyt uhkaa koko satsi jäädä myymättä ja mennä vanhaksi, kun ovat pitäneet liian kovaa hintaa.

Onko jossain ollut jotain testejä, että karstaako toi V-power vähemmän?

Mun on tietty vähän vaikea sanoa, että karstaako kun vasta tankillisen sitä oon polttanut. On siinä ainakin erinlainen dunkkis kuin 95!
biggrin.gif
Ellei se sitten johdu noista omista lisäaineista.

Ainakin Olarin Shelliltä oli 95 eilen loppunut ja kun ei sitä 99 kukaan osta ainakaan noilla hinnoilla niin pakko alentaa hintaa tai olla myymättä mitään.
Edit: Jahas olisi vissiin pitänyt lukea toi linkki. No loppu se kuitenkin oli.

Ainakin bussi on niin wanhaa teknoloogiaa että kyllä tavallinen 95 hyrrää tasaisemmin... vaikka tuntuihan se paljon paremmalta ajaa ferraribensalla, mutta kun käy tasaisemmin tebarin tai nesteen (next) 95:llä niin minkäs teet.

Emmääkään mitään huomannu vee-poverissa mitään eroo 95:een. Ajoin pari-3 tankkia.. Turhaa!!
033102ass_1_prv.gif

Ainakin bussi on niin wanhaa teknoloogiaa että kyllä tavallinen 95 hyrrää tasaisemmin... vaikka tuntuihan se paljon paremmalta ajaa ferraribensalla, mutta kun käy tasaisemmin tebarin tai nesteen (next) 95:llä niin minkäs teet.
Jaahas, pitäisköhän kokeilla. Oon ajanu kokoajan vaan 98:lla tai v-powerilla.

Emmääkään mitään huomannu vee-poverissa mitään eroo 95:een. Ajoin pari-3 tankkia.. Turhaa!!
033102ass_1_prv.gif
Kesällä tankkasin 95:sta Lintuvaaran Shellillä Kehä1:sen varressa. Kassalla näpsäkkä kesäduunari tytsy antoi kupongin ja kysyi tekiskö mieli tankata tuota "vii-pauveria" seuraavan kerran.

Kyselin viattomalta blondilta että "mitä hyötyä siitä minulle mahtaisi olla", johon tytsy totesi että "tulee lisää sitä tehoa ja auto kiihtyykin paremmin".

Totesin pimulle hieman naureskellen että tehoa moposkootterissa riittää kai muutenkin ja jos kiihtyy vieläkin nopeammin niin minua vanhaa setää voisi jopa pelottaa. Silloin kassaneiti vasta huomasi Blackbirdin mittarikentällä ja totesi naureskellen että "niinhän asia taitaa olla, mutta onko tehoa ikinä riittävästi". Pelinaisia sanoisin.

Back