• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Shadow vt 750 2001 lisää vääntöä

No niin...olen uusi jäsen tällä palstalla ja mielenkiinnolla lueskellut aiheita.
Omani koskee lähinnä Shadow VT 750 -01.
Mikä olisi paras/helpoin/edullisin tapa lisätä ennen kaikkea vääntöä?
"Vaihda isompaan"-tyyliset kommentit voi jättää omaan arvoonsa.
Olen muuten erittäin tyytyväinen ko pyörään.Ajettu n 20 tkm.

Kiittäen

-Hans Niskatuki-

No morjens ja tervetuloa. Ja vastauksena valitettavasti kyllä taitaa olla juuri tuo "vaihda isompaan". Mä ajoin 12000km vm 2005 VT750:llä ja vaihdoin VTX1800aan. Selvittelin sitä ennen kovasti ja mun temput ois ollu Vance&Hines Cruzer putket, K&N läpivirtausilmanputsari ja uusi suutinsarja kaasariin. Mutta vaikutus tehoon/vääntöön kuulemma on yhen mopon moottorin verran.. enenmmän äänipuolella.
Jos enkku on hallussa niin search tuonne Delphin Aero750 forumiin niin saat tietoa. Ovat myös avuliaita kysymyksiin kunhan searh on tehty
Kotimainen customistien forumi löytyy teamcustom.org

Juu...kyllä on tullu koluttua kaikki osiot läpi.
Jätänkin suosiolla varjoni virittelyn ja keskityn olennaiseen...*mmm...kohta on kevät*  

biggrin.gif

Vielä pari-kolme kautta ja sitten voisi harkita isompaa.

cool.gif
Ei oo pyörässä mittään vikkaa. Itellä lähössä jo neljäs kausi liikenteeseen.....paljon on ajettu mamman kanssa kaks päällä ja on se meille riittänyt. Omani on -02 ja siinä on nyt mittarissa noin 55000 ja kaikki on ollu nastoja kilometrejä.
Siitä väännöstä sen verran, jotta mulle yks insinjööri teki tuohon vakiputkeen pikkasen...tai no...vähän isommankin modauksen, ja parempi tuli. Tuli just vääntöä ja tottahan toki myös miehekkäämmät äänet. Eli oli kannattava homma. Custom Unionin puolella on kuvatus tuosta meitin moposta.

Kulkijan Varjo
smile_org.gif

Back