Moro,osaisko joku suositella jotain piäntä ja siroo etupleksiä sevenfiftyyn? ottaa meinaan toi tuuli sen verran rintaan et oon meinannu hankkia jonkun pikkupleksin jos vaan jostain löytyy tai jollain on kokemusta semmosesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävimme mamman Sevenfiftyyn hakemassa biker pointista tuo eka pleksi mikä ei todellakaan ollut kallis ja mamman mielestä oli ihan ok!!!Moro,osaisko joku suositella jotain piäntä ja siroo etupleksiä sevenfiftyyn? ottaa meinaan toi tuuli sen verran rintaan et oon meinannu hankkia jonkun pikkupleksin jos vaan jostain löytyy tai jollain on kokemusta semmosesta![]()
Joo, tuo tuli hankittua.. muutaman kymmenen kilometriä kokeilleena, sekalaista ajoa mutkatiestä motariin ja kyllä se ihan hintansa väärti oli/on... parin viikon päästä olen vielä viisaampi ja kokeneempi sen käytöstä kun pusken tuon kera kohti JänkhääKävimme mamman Sevenfiftyyn hakemassa biker pointista tuo eka pleksi mikä ei todellakaan ollut kallis ja mamman mielestä oli ihan ok!!!Moro,osaisko joku suositella jotain piäntä ja siroo etupleksiä sevenfiftyyn? ottaa meinaan toi tuuli sen verran rintaan et oon meinannu hankkia jonkun pikkupleksin jos vaan jostain löytyy tai jollain on kokemusta semmosesta![]()
Mamma (ls650) on 173 cm pitkä!!!
![]()
Joo ostin kanssa ton pleksin tuusmotorista ja maksoin siit 60 eskooKävimme mamman Sevenfiftyyn hakemassa biker pointista tuo eka pleksi mikä ei todellakaan ollut kallis ja mamman mielestä oli ihan ok!!!Moro,osaisko joku suositella jotain piäntä ja siroo etupleksiä sevenfiftyyn? ottaa meinaan toi tuuli sen verran rintaan et oon meinannu hankkia jonkun pikkupleksin jos vaan jostain löytyy tai jollain on kokemusta semmosesta![]()
Mamma (ls650) on 173 cm pitkä!!!
![]()