Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuten sakottele, poliisi. Käsimerkistä, ei ole rikos. Moikkaaminen....Hieno ele.mites se näytti että ymmärtää jos joku sellasesta varoitteleepi.pitäs varmaan sopia joku yhteinen merkki,vaikka kämmenellä (vasemmalla)maata kohti eestaas,ymmrtäskö siitä että "hiljenna"(liukasta keliähän siinä sitte vain varotellaan)oon kuullu että sakottavat jos näkevät että joku rysästä varoitteleepi....
siis näin mutta vain vasemmalla kädellä====>NONIIN sehän se,ettäs tiiättä vastedes.![]()
Niin no kotiloita ainaki sakottanu kun pitkiä räpyttelee,mut sehän onkin liikenteen vaarantamista voi vastaantulija häikästyä...Ei muuten sakottele, poliisi. Käsimerkistä, ei ole rikos. Moikkaaminen....Hieno ele.mites se näytti että ymmärtää jos joku sellasesta varoitteleepi.pitäs varmaan sopia joku yhteinen merkki,vaikka kämmenellä (vasemmalla)maata kohti eestaas,ymmrtäskö siitä että "hiljenna"(liukasta keliähän siinä sitte vain varotellaan)oon kuullu että sakottavat jos näkevät että joku rysästä varoitteleepi....
siis näin mutta vain vasemmalla kädellä====>NONIIN sehän se,ettäs tiiättä vastedes.![]()
![]()
Kiitos noista merkeistä. Pitääpä muistaa kun ajelee.Mä olen käyttänyt seuraavia:
Vasen handu pois kahvalta, etusormi osoittaa kohti maata ja pyöritän sormea/rannetta.
Vasen handu suorana ylos ja tekee handulla pyörivää liikettä.
Näillä varmaan pärjätään, näin aluksi. Toiminevat![]()
Joo. Ja tuollahan se on kans kerrottu miten sitä pitää toimia. Eli vasenkäsi alaviistoon ja kämmenellä painellaan alaspäin. Hyvä merkki.Tuolta hiukan infoa
Muutenkin hyvät ja perinteiset sivut, hattua täytyy nostaa, että ovat vieläkin jaksaneet ylläpitää ko saittia pystyssä.
Tämä on paras:Tuolta hiukan infoa
Muutenkin hyvät ja perinteiset sivut, hattua täytyy nostaa, että ovat vieläkin jaksaneet ylläpitää ko saittia pystyssä.