• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Seisonta-ajan vakuutuksen kattavuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M58
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
shyhander sanoi:
^ eiks toi iffissä onnistu ihan vaan netistäkin? vaikka toisaalta saattaa toi soittaminen olla helpompaa, vaikka ei sitä nykyään tiedä.

Hehkutan tuota puhelinsoittoa siksi, koska olen pari kertaa lähtenyt ajelemaan seisonnassa olevalla mopolla. Vartin ajelun jälkeen olen yleensä muistanut, että perkele tämähän on vielä seisonnassa.. No puhelinsoitto Ifiin on korjannut ongelman.. :thumbup:

Mulla Ifissä ollu prätkät. Eikös se niin mene, että voit valita ympärivuotisen vakuutuksen, jossa pakollisena aina liikennevakuutus ja sitten siihen jos haluaa niin valita kaskon, niitä on eri laatuisia.

Sitten on vaihtoehtona seisonta ajallinen vakuutus. Se kannattaa miettiä montako kuukautta on moottoripyörä ajossa, että kumpi tulee halvemmaksi, ympärivuotinen vai seisonta ajallinen.

Onko näin että kaikissa vakuutusyhtiöissä ei ole seisonta ajallista?

Ifiin tosiaan riittää soitto vain jos haluaa lähteä ajamaan, tai haluaa laittaa seisontaan. Mitä järkeä on poistaa rekisteristä, ainakin omissa pyörissäni aina pitänyt seisonnassa palo-/ilkivalta-/varkaus vakuutusta ja se ei ole mun pyörissä ollut montaa kymppiä laskua kohden. Joskus seisonnassa ollut melkeen pari vuotta yksi pyörä, mutta kasko voimassa tietenkin.

Seisontavakuutukseen ainakin Turva ja If. Molemmissa on pyöriä ja turvan joutuu uusimaan joka vuosi iffissä on jatkuvana.

Back