Niin menee ja kukaan ei taida ajaa useamman mopon omistajan etuaMenee kakkospyörä kalliiksi, jos pitää joka kerta konttorilla käydä!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin menee ja kukaan ei taida ajaa useamman mopon omistajan etuaMenee kakkospyörä kalliiksi, jos pitää joka kerta konttorilla käydä!!!
Totta, mutta jos etukäteen ilmoittaa, niin on mahdollista saada vakuutusmaksuihin alennusta jos seisottaa vähintään 30 vrk ajalla 1.4-31.10. Minä unohdin ilmoittaa, ja tuossa se nyt sitten seisoo tallissa mut täytyy nyt sen verran ajella että saa tupakkiaskin ja iltasanomat haettua kioskiltaOnhan Tapiolassa ympärivuotinen vakuutusvaihtoehto, mitä tuosta silloin tarvii välittää? Vai onko mulla taas jäänyt jotain tajuamatta...
Voi Vi**u! Nyt ei taas huvita yhtään mikään: "Pääministeri alkaa saada samaa palkkaa kuin eduskunnan puhemies ja ministerit samaa kuin varapuhemiehet. Puhemiehen palkka on nyt 10 200 euroa, varapuhemiesten 8 500 euroa kuussa. Uusi systeemi nostaa ministerien palkkioita 400–500 euroa.Joko nyt jummarrat?Diesel veroa et saa anteeksi.Kaverin lähiomainen silmäleikkauk-Mulla on taas 7 autoa joista maksan ajoneuvoveroa kokoajan vaikka ne seisonnassa onkin. Mulle tää on hyvä juttu.
-Sergei-
P.S. Mitenhän tuo dieselvero menee seisonta tapauksissa.
sessa ,sairaslomaa ja ajokieltoa 6 kuukautta josta on merkintä
viranomaisten papereissa.silti pitää dieselverot maksaa.Ei jummarra.![]()
Minäkin soittelin Tapiolaan tuosta seisontailmoituksesta, että tarviiko sitä tehdä kun vakuutusta tehdessäni ymmärsin että ajokausi on 1.4. - 31.10. Eipä tarvii tehdä mitään...Totta, mutta jos etukäteen ilmoittaa, niin on mahdollista saada vakuutusmaksuihin alennusta jos seisottaa vähintään 30 vrk ajalla 1.4-31.10. Minä unohdin ilmoittaa, ja tuossa se nyt sitten seisoo tallissa mut täytyy nyt sen verran ajella että saa tupakkiaskin ja iltasanomat haettua kioskiltaOnhan Tapiolassa ympärivuotinen vakuutusvaihtoehto, mitä tuosta silloin tarvii välittää? Vai onko mulla taas jäänyt jotain tajuamatta...![]()
Joo sama homma, laitoin lokakuuksi pärrän perinteisesti seisontaan, sitte kysyin että 1.4 sillä voi alkaa ilmottamatta ajaa? niin se sano että voi ajaa jo marraskuussa..Mutta aika vänkää on silti se, että vaikka laittaisin pyörän seisomaan lokakuuksi ja lopettaisin kauden, niin marraskuussa voi taas lähteä ajelemaan! Näin sanoi Tapiolan täti
jesss.![]()
Eli täysin sama homma kun pohjolassa, ainoa että tapiolan mainostettu kuukausien vähennys ei oikein toimi ens vuonna, jos siitä pitää 20€ maksaa..![]()
No tässähän pitää ruveta kyttäämään, jos parin viikon päästä on taas hyvät kelit. Sattuipa sopivasti, mulla on seisonnassa 1.10. alkaen, eli kohta pääsee taas sarviin. Onneks en ehtiny purkaa pyörää tai muutakaan typerää.Mutta aika vänkää on silti se, että vaikka laittaisin pyörän seisomaan lokakuuksi ja lopettaisin kauden, niin marraskuussa voi taas lähteä ajelemaan! Näin sanoi Tapiolan täti![]()
Milloin ne olis siellä jotain tienny? Turva vahvisti kanssa kirjallisesti.Eivät ihvissä tienneet asiasta mtn koska mitään virallista ei ole vielä olemassa. Ellei sitten viikossa ole tapahtunut ihmeitä.