Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Diesel veroa et saa anteeksi.Kaverin lähiomainen silmäleikkauk-Mulla on taas 7 autoa joista maksan ajoneuvoveroa kokoajan vaikka ne seisonnassa onkin. Mulle tää on hyvä juttu.
-Sergei-
P.S. Mitenhän tuo dieselvero menee seisonta tapauksissa.
Joko nyt jummarrat?Diesel veroa et saa anteeksi.Kaverin lähiomainen silmäleikkauk-Mulla on taas 7 autoa joista maksan ajoneuvoveroa kokoajan vaikka ne seisonnassa onkin. Mulle tää on hyvä juttu.
-Sergei-
sessa ,sairaslomaa ja ajokieltoa 6 kuukautta josta on merkintä
viranomaisten papereissa.silti pitää dieselverot maksaa.Ei jummarra.
Vaikka AKE suuressa ahneudessaan määrittelikin tuon 10,50€ toimenpidemaksun heti saatuaan tietää lainmuutoksesta niin Sä hyödyt tästä sillä saat hakemuksesta käyttöveroja takaisin.P.S. Mitenhän tuo dieselvero menee seisonta tapauksissa.
Njaa.. Kyllä mun mielestä dieselveroa, nykyistä käyttövoimaveroa saa takaisin, kun poistaa vehkeen rekisteristä. Näin on ollut iät ja ajat. Kaverisi lähiomaisen olisi vain tarttenut kiikuttaa kilvet konttorille.Diesel veroa et saa anteeksi.Kaverin lähiomainen silmäleikkauk-Mulla on taas 7 autoa joista maksan ajoneuvoveroa kokoajan vaikka ne seisonnassa onkin. Mulle tää on hyvä juttu.
-Sergei-
sessa ,sairaslomaa ja ajokieltoa 6 kuukautta josta on merkintä
viranomaisten papereissa.silti pitää dieselverot maksaa.Ei jummarra.
Niin mullakin on toinen pyörä, enkä todellakaan maksa vähintään 30 pv:stä! Vaan pitää olla välillä vähintään 30 pv käyttämättä. Itse pidin kolme lyhyttä jaksoa (3-10 pv) käytössä kakkopyörää tänä kesänä. Aina vaan väliin väh. 30 pv, eikä silloin tarvitse maksaa väliajoilta.Jaaha..mites kun mulla on toinenkin pyörä, jota haluaisin käyttää vain satunnaisesti. Nythän on vähintään 30pv:stä maksettava, voiko sitten käyttöönottaa/seisotta niin usein kun haluaa, kunhan maksan nuo 10,50 joka kerta, esim. perjantai-sunnuntai?