• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Schuberth

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin toissa päivänä sain tuon kypäräni ja ensi tuntuma on ainakin loistava.
062802jumpie_prv.gif

Myykö tuota shuuperttiä oulun seudulla joku firma?

Pitäis päästä kokeileen..
euro motor center myy schuberttiä  
062802moto_prv.gif
Huono homma että Euro motorilla on hyllyssä vain conceptia.
Olisin ollut kiinnostunut ostamaan S1, mutta ei viitsiny kokeilematta tilata, niin ostin lopulta conceptin hyllystä.
Lisäksi piti saada nopeasti kypärä kun oli uusi pyörä tulossa eikä varusteita vielä olemassa.

Aurinko visiiri on huippu
cool.gif

Visiirin huurtumattomuuden kanssa on vähän niin ja näin. Keväällä uutena toimi huurtumattomuus hyvin, nyt alkanut huurtuilemaan jonkin verran.
Tosin olen vain vedellä huuhdellut sisäpuolta visiiristä.
Olisiko jollain tietoa että millä tuota visiirin sisäpuolta voi pestä, jotta pysyisi huurtumattomuus ominaisuudet hyvänä
confused_orig.gif

Kypärän mukana kun tuli vain saksankielinen ohjekirjanen niin aivan satavarma en ole hoitoohjeista
omg.gif

Tilasin tuohon hengitysilman ohjaimenkin, saapa nähdä miten paljon helpottaa näkemistä syysajeluilla.

Tilasin tuohon hengitysilman ohjaimenkin, saapa nähdä miten paljon helpottaa näkemistä syysajeluilla.
Tuo nyt ei Conceptissa ole kovin hääppöinen lärpäke kun leukaosa ei mahtuisi enää aukeamaan kunnollisen ohjaimen kanssa
confused_orig.gif
Itse olen Conceptini visiiriä pessyt hellävaraisesti Fairylla. Sillä lähtee rasvat ja mömmöt irti tuhoamatta muita osia kuten kalvotuksia. Kypärä on nyt jo muutaman vuoden vanha eikä huurtuminen ole vieläkään mikään ongelma ollut - ei edes talven pakkasissa tai räntäkeleissä
thumbs-up.gif

Ehkä hivenen ohi aiheesta...kävin ReliaTecissa koeajamassa S1:n. Istui hyvin päähäni ja se hiljaisuus (verrattuna nykyiseen Z-Oneen) oli uskomaton. Eli takuuvarmasti tulee perheeseen ensi keväänä. Saisikohan orgin kautta tilattua sitä Sport-väriä
confused_orig.gif
??

bowdown.gif
for S1

Back