• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

sbgg 35/65 25.9.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marko.fzs

Kylähullu
Moderaattori
Rata ja koulutus
MotOrg ry jäsen
Ja taas surautetaan soralla
062802jumpie_prv.gif
.
Eli lähtö perinteisesti Paimion ABC Klo 11.00. Reitti koostuu loistavista mutkista 65% ja kivoista sorateistä 35%. Noin puolessa välissä istahdetaan Heikin laavulle käristämään makkarat. iloittelu päättyy liki Turkua joskus ennen klo 19.00.

Allekirjoittanut vetää letkaa päällysteellä ja soralla teitä merkkaa Seikkailu_R
bowdown.gif

Eli päällysteelle katupyörät menee ensin ja enska pyörille annetaan latua kun sora alkaa. Näin kukaan ei nukahda ohjaustankoon.
.Kaikki joukolla sora surautukseen

Merkattu kalenteriin, jos onnistun delegoimaan viikonloppuvuorot: "joku muu" tekee >>> Mukana
tounge.gif
biggrin.gif

nimim. sorahurahdus eiku -surahdus
smile_org.gif

Pitänee sunnuntaina käydä kurkkaamassa mitä sade on saanut aikaan hiekkateillä.

Ettei mene liian extreme pätkiksi nuo...

Mukana tietty...vain työ estää.

Tänä viikonloppuna harjoitellut kastumista niin paljon ettei pikku tihkusade haittaa ;)

Itse kävin helsingin poikien kanssa tourinki ajoissa. reitille osui vahingossa yksi mutatie
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

765 kilsaa tuli runtattua mutkaa.
Miten tässä malttaa odottaa ensi viikonloppua
omg.gif

Itse kävin helsingin poikien kanssa tourinki ajoissa. reitille osui vahingossa yksi mutatie  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

765 kilsaa tuli runtattua mutkaa.
Miten tässä malttaa odottaa ensi viikonloppua
omg.gif
Ei kyllä tiedä
omg.gif

Toivottavasti ensi viikonloppu tulee pian.

Ja ainakin ennenkuin lumi ja pakkanen; luulisin ja uskoisin että sitten en enää mihinkään ajeluun
tounge.gif

Pistän muistiin, katotaan ilmestyykö mitään muuta häirittemään.

Viikko sit kerroin et polkupyörä varastettiin, eilen olin juoksemassa ruisrääkkiä ja 16km kohdal kramppas pohje. Pitäs vaan pysyä prätkän seläs ku se ei o vielä pettäny :P

Pistän muistiin, katotaan ilmestyykö mitään muuta häirittemään.

Viikko sit kerroin et polkupyörä varastettiin, eilen olin juoksemassa ruisrääkkiä ja 16km kohdal kramppas pohje. Pitäs vaan pysyä prätkän seläs ku se ei o vielä pettäny :P
Et sitten ihan äkkiä usko.

m-o-o-t-t-o-r-i-pyörä! ;)
Lenkkeilylläkään et voi kohtaloa huijata.

Vaihtelu virkistää
biggrin.gif
. Isäni sai kuntopyörän joululahjaksi ja totesi siihen että "ompas komea mutta missäs on tän moottori". Hän on sen jo käsittänyt, Kone on aina kone
wink.gif

Kuinka pitkä lenkki mahtaa olla
kyseessä? Tiedustelin sen takia vaan, että täytyykö välillä tankata.

Voisin lähteä mukaan soraa roiskimaan.

^Reitti on noin suurinpiirtein 240km (jos on komia keli ja haluja riittää ajamiseen saattaa reitti pidentyä)
wink.gif
ja väli tankkauksia järkätään tarpeen mukaan. Itsellä tankin tarve on noin 250km.

Omalla mopolla pääse n. 120km tankilla, eli joutuu kyllä tankkaamaan. Täytyy varmaan ottaa jerrykannu selkään
idea3.gif

Kuinka vaan, mutta voidaan me tankillekin pysähtyä 120km välein.

Erikoiskoe osuus käyty ajamassa läpi, eikä mitään esteitä pitäisi olla etteikö ilman metrin kahluusyvyyden omaavaa pyörää ja alkuasuakaskantajia pääsisi palkitsemaan itseään herkullisella makkaralla...  
tounge.gif

Hieman malttia ja seikkailuhenkeä kuitenkin tarvitaan, epäilisin...
lookaround_orig.gif

-malttia (ei löydy)
-seikkailuhenkeä (löytyy)
-metrin kahluusyvyys (ei löydy)

..mä taidan jäädä suosiolla kotiin kuiteskin.  
smile_org.gif
Jos sitten ensi kesänä kun tiet on kuivat.

Ei siellä eilen mitään niin suuria vesistöjä ollut matkalla etteikö kuivin renkain ohi pääsisi.

Tietenkin jos koko viikon sataa...
Mutta ovat kovapohjaisia kuitenkin...

-malttia (ei löydy)
-seikkailuhenkeä (löytyy)
-metrin kahluusyvyys (ei löydy)

..mä taidan jäädä suosiolla kotiin kuiteskin.  
smile_org.gif
Jos sitten ensi kesänä kun tiet on kuivat.
Vähän kostea tie on parempi kuin kuiva ja pölyävä. Mukaan vaan. ens kesänä voi sitten kehua että on jo vanha tekijä
biggrin.gif
.
Mitä tulee noihin teihin niin kyllä kyykyllä pääsee ihan hyvin, kysy vaikka naakalta
wink.gif

Back