• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sauna ilta "Letkailijoille ja muillekin" la 15.2.2014 klo 16.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset KAIKILLE niinku oikeesti! Olipahan mukava ilta ja sai nauraa.
Välittämistäkin oli taas ihan mukavasti!

Go-Za sanoi:
Missä on MODERAATTORIT kun niitä oikeesti tarvitaan....

Täällä ollaan, mut en mä osaa oikeesti auttaa ku oon vähän vasenkätönen :doh:

Kiitoksia saunaillasta, olipas mukavaa vaikka aiemmin väitettiin järjestäjää ainoaksi selvänä olleeksi..
Kotimatka meni melko kivasti, vain viimeiset 70-80 kilsaa oli melkoista lumisadetta.
Kaarinan edustajistosta toinen pääsi kotiin ja toinen jatkoi vielä baariin :grin:

Kiitokset kaikille, naisten (= minun) saunavuorokin järjestyi kuin itsestään siinä sivussa. Kiva oli zoomailla viime vuoden Tourinkeja videolta ja tulevaa ajokautta odotellessa :thumbup:

Itsellä ystävänpäiväviikonloppu kului teemaan sopivasti sumutuksen ja raudoituksen merkeissä :jpstyle:

Mutta ehkä seuraavalla kerralla mukana :)

Itse asiassa ko. tila on todella loistava vastaavanlaisten illanviettojen tai vaikkapa kokousten pitopaikaksi!
Ja alustavaa neuvottelua/ keskustelua kyllä oli että vielä joskus uudestaankin!

Noniin. Iltavapaata kysytty, lupaa ei myönnetty mutta eipä hätiä mitiä: ei harmita yhtään kun karkelot jo olleet :)- . Eli vinkiksi toisillekkin tossun alla oleileville ja vatuloiville :) . Ei nimittäin ole mistään kotoisin että jos joku alkaa järjestämään tällaista niin ensin ilmoittaudutaan pilvin pimein hyvissä ajoin ja sitten hiukan ennen tapahtumaa alkaa tulla perumisia. Aatteleppa ite........

Back