• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Satulan verhoilija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lario
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Patukka sanoi:
No sittenhän tuon tiedät minkälaisesta työstä on kysymys kun olet verhoillut ensimmäisen satulasi - itse. Leikannut palaset muotoon, ommellut, tehnyt brodeeraukset ja sovittanut kokonaisuuden paikalleen....
Kyseessä oli "tavallinen satula päälisen vaihto" ja "Tavallinen yksivärinen kaksipaikkainen rätkän satula.". Käsittääkseni missään vaiheessa ei ole tämän työn osalta puhuttu brodeerauksesta, ompelusta ja palasten sovittelusta.

Kaikki omat satulani on ommellut Tmi. Näpsänen Espoosta. En tiedä, muokkaako muotoja, mutta verhoilu onnistuu kyllä hienosti.

Yksi huomionarvoinen vaihtoehto on myös Verhoomo M.Riihiluoma Elimäeltä nykyisestä Kouvolasta. Tekee hyvän työn, tarvittaessa geelipenkin myös ja on prätkämiehiä itsekkin.

Joskus tärppää.
Eilen maanantaina lueskelin paikallista paperista sanomalehetä ja siinä oli juttu neitokaisesta, joka oli siirtänyt verhoiluliikkeen Parikkalasta Savonlinnaan.

Joten joskus se palvelu löytyy sanomalehdestä...:thumbup:
Sen verran vanhanaikainen olen, että yritän käyttää paikallisia palveluja, jos se on vaan järkevästi mahdollista.
Satulat on nyt siellä.

http://www.verhoiluliikerasanen.fi/

lario sanoi:
Joskus tärppää.
Eilen maanantaina lueskelin paikallista paperista sanomalehetä ja siinä oli juttu neitokaisesta, joka oli siirtänyt verhoiluliikkeen Parikkalasta Savonlinnaan.

Joten joskus se palvelu löytyy sanomalehdestä...:thumbup:
Sen verran vanhanaikainen olen, että yritän käyttää paikallisia palveluja, jos se on vaan järkevästi mahdollista.
Satulat on nyt siellä.

http://www.verhoiluliikerasanen.fi/

Kerroppas lopputuloksesta. Itsekkin verhoilua vailla :thumbup:

Back