• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SatakuntaOrgin kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä täällä suo vahan odotellaan....
Suo on ylipuhuttu ja tulossa  
biggrin.gif

Tiedän ketä syyttää kun mun "kummi"lapseni rupeevat molemmat vierastamaan mua kun en taaskaan vietä laatuaikaa heidän kanssaan...

Ehhe hee he. Joo. Töis ollaan, tulipa nukuttua kolmisen tuntia. Oli kyl kivaa ja olis voinu olla vähän pidempääkin. Ja tulipahan taas muutama naamatuttukin lisää.

Kuvia laitan tulemaan ehkä tänään tai huomenna sit ku jaksan
tounge.gif

062802moto_prv.gif

kiitos vaan kaikille mukavasta illasta, piti tosiaa karata sielt antonist si poies, ku treenit sunnuntaina =)

Kiitos ja anteeksi... mukavaa olla itseään paremmassa seurassa, mutta vielä parempaa huomata viihtyvänsä
biggrin.gif

Selvitty on ja kivaa oli. Kohta kotilon nokka kohti Espoota. Kiitokset järjestäjille.
062802jumpie_prv.gif

Kotona ollaan... Olipahan paska reissu... Kaikki porilaiset on perseestä... Ja turkulaiset...

Ei vaan, mahtavaa porukkaa, kierrosajatkin parani kummasti illan edetessä...
cool.gif

Kiitoksia vaan kauhiasti, mahdollisesti olen tulossa toistekin porilaisten kiusaksi...
tounge.gif

Back