• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SatakuntaOrgin kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin, kun tuo ajokausi alkaa olemaan jo ovella niin laitetaas sitten tilanteeseen sopiva KAUDENAVAJAIS-kutsu liikenteeseen.

Lauantaina 14.3.2009, paikkana COCO  
Klo 20.00
Ennakkoilmoa pikaisesti, koska jos porukkaa tulossa enemmänkin niin tehdään tarvittava tilaus asialle.
Tervetuloa uudet ja kaukaa tulevat, wanhat tulee kuiteskin taas.

Täällä

Ja kun on eksyksissä, hukassa tai muuten vaan ko asiasta kysyttävää, niin soittaakin voi.... 044 3728610 Timo

mä olisin tullu, mutta on taas töitä koko viikonloppu
kaboom.gif

Jaa että pitäisköhän sitä Poriin lähteä, kun Tampereen kemut jäi väliin... harkitaan.

Hmm..oisin kyllä paikkakunnalla ens viikonloppuna. Voisin tulla ainakin yhdelle.
biggrin.gif

hui... Poriin... pitäisköhän skippailla tuparit Valkeakoskella ja lähteä tuonne  
smile_org.gif
Oiskos joku Tampesterin suunnasta kenties suuntailemassa tuonne??

Espoosta pääsee perjantaina Poriin ja sunnuntaina takaisin mun kyydillä. Aattelin laittaa tänne jos joku kyytiä tarvii jompaankumpaan suuntaan.

Pitäisköhän innostua... ?

Onko biliksenpelaajia / harrastajia teistä tulijoista kukaan ?

"uus naama" nostaa ujosti räpylää pystyyn, jos ei lauantai-illaksi ole muuta, ni vois kai sitä käydä pari ottamas ja kattomas minkäläistä "päristäjää" poris ja muual onkaa =)

Prrkls kun oon tuohon aikaan Tukholmassa työmatkalla. Mutten olisin räpylä ylhäällä.

"uus naama" nostaa ujosti räpylää pystyyn, jos ei lauantai-illaksi ole muuta, ni vois kai sitä käydä pari ottamas ja kattomas minkäläistä "päristäjää" poris ja muual onkaa =)
Sää mikään uusi oo, mää tunnen sut jo
biggrin.gif

Joo turhaan sitä nyt ennakkoon paineita ottaa, mukaan vaan, porukkaan mahtuu aina ja rento on meno, sen voin taata.

Back