• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Salamasotavehje KS750 Nettimotosta !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mchuurre

Vanhempi Jutaaja
Sijainti
Yliperän alla
ACHTUNG !
bowdown.gif
Siis nyt n o s t a l g i n e n essonbaaripöytien / parkkihallien hiljentäjä....
bowdown.gif

Kilketi klikcs !

Tosi miähen GBS Geland-Blitz-Sport ! Miähille jotka ajelevat ympäri vuoden ja kaikilla rintamilla puoluekannasta riippumatta
biggrin.gif

...saisikohan riisutun MG:n tinkaamalla mukaan....

Himmel!

On muuten hieno, tosiaan enää tarvis MG42:sen telineessä sivariin.
Ja on hintakin kohdallaan, mutta joskus historia maksaa.

Kyllähän sen niin olisi, että jos olisi maita ja mantuja itsellään (ja rahaa), niin kyllä mun pihamaalle pari tankkia mahtuisi tuon lisäksi. Stug ja T34... Putket tietysti portille päin, eipähän tulisi kuin ystävät kylään.

Onpa todella komee!
bowdown.gif
Tuo menis komiasti talliin mun Zundapp mopon viereen... Ja eihän toi hinta nyt ihan järjetön ole hienosti entisöidystä laitteesta!

No tommonen perhesedani maksaa saman mutta eipä siitä saa kuin hilut takaisin muutaman vuoden kulutua, tuo taas maksanee pauttiarallaa saman...
"Zündapissa ei ole raha hukassa!"
biggrin.gif

Vorwärts!

donnerwetter! on eri kuin se pelkkä wetter, hehiö.

sieg heil! kyllä tuollaisellakin kelpaisi pöristellä. olisipa massia taas paljon. ei ole edes vähääkään.

olen nähnyt luonnossa erään harrastajan ajelevan vielä enemmän varustellulla sotazyndapilla, oli mg42, perunanuijia, telamiinoja, panzerfaust, mp40, luger p08, sturmgewehr 43, se josta ryssä otti mallia kehitellessään sittemmin kalashnikovia ja itse lulla ja pyörä olivat vihreitä ja kuski oli pukeutunut aitoon wehrmachtin mantteliin ja täyteen sotisopaan muutenkin, kypärä oli tietysti aito natsipotta.

kuullut siitä juttua, että kun poliisit olivat pysäyttäneet, no tietysti kun konekivääri pystyssä ajelee yleisillä teillä, oli olleet luvat kunnossa, mutta kuitenkin olivat toivoneet, ettei menisi ajelemaan ihan helsingin keskustaan koska...

Löytyi tietoa, että saksasta olisi tilattu suomeen v.-43 300 kpl zundapp k 750:tä. 225 kpl oli tullut perille, 47 kpl makaa jossain itä-meren pohjassa, laivan upottua.  
sad_orig.gif

Onko noi entiset SA-Int laitteet kaikki olleet aikoinaan tuota -43 erää?

mobile.de :stähän noita KS750 / R75 on saatavilla tuohon Suomilaitteen hintaluokkaan hyvinkin kattavasti ja hyvinkin sekalaisella varustuksella. Joskus vilahti high-gloss maalissa ja kromatulla/kiillotetulla moottorillakin väsätty pyhäinhäväistys.
crazy.gif

HIMMEL!! Siinäpä on MOOTTORIPYÖRÄ jolle holkkipolvien on turha vittuilla muovimopojensa päältä!

Tollasen oon itsekin nähnyt Maunulan majalla, oli ERITTÄIN vaikuttava ilmestys.
Jospa ois ylimääräistä niin tuossa olisi sijoitus josta olisi moni kade.

buttrock.gif

Back