• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sakot ja ajokiellot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MagnaMan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sakot ja ajokiellot - Mopottimella ja/vai kotilolla

• Ei sakkoja kummallakaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Sakkoja vain mopottimella, ei ajokieltoa

• Sakkoja vain kotilolla, ei ajokieltoa

• Sakkoja kummallakin, ei ajokieltoa

• Ajokielto mopottimella

• Ajokielto kotilolla

• Ajokielto mopottimen ja kotilon sakoista

• Ajokielto kummallakin

• Muita virityksiä

• Ääniä yhteensä
    0
autolla meinasin kerran saada kortin kuivumaan.
kolmet sakot vuoden sisällä.
No vallesmanni antoi armon käydä oikeudessa koska olin samana päivänä menossa armeijaan. Oli sitä mieltä ettei ole järkeä ottaa korttia pariksi viikoksi pois kun armeija pitää minut kuitenkin poissa liikenteestä vähintään sen kaksi viikkoa.

Tuosta onkin aikaa jo yli 10V ja sen jälkeen en ole vielä saanut yhtiäkään sakkoja liikenteessä. Kerran parkkisakon.

autolla ylinopeudesta sakko, ja pari kertaa turvavöistä. moperilla huomautuksia millon mistäki tapauksesta...

Autolla yksi nopeussakko ja yksi kirjallinen huomautus joka ei sitten ollut päätynyt mihinkään järjestelmään... Mopolla ei sitten yhtään...

autolla 1 sakot +parit huomautukset.
mopolla 3 sakot +useammat huomautukset+kerran kortti 3kk hyllyllä.
meinasi vallan unohtua... muistaakseni ~4 parkkisakot,joista ainakin 1 mopolla ja loput autolla.

Molemmilla ajokieltoa = 8kk 3vko
bawling.gif
sitten riitti, nykyään vaan rauhallista
062802moto_prv.gif
molemmilla

-fzx

Minullahan autohurjastelijamenneisyys, mutta silloin ei onneksi ollut tutkia juurikaan, ainakaan maaseudulla. Silloin sain nuhteita. Täällä ruuhkasuomessa saa näköjään oikeita sakkojakin, autolla kahdesti päiväsakkoja, ja kahdesti rikesakkoja.
Mp:llä olen saanut vain parkkisakon, ja se rikos on jo vanhentunut  
smile_org.gif

Kahdet sakot kotilolla, muttei kumpiakaan ylinopeudesta. Muutama päivä sitten sain "vakavan varoituksen" työvuoroon menossa olevalta vanhemmalta konstaapelilta, joka oli menossa työvuoroonsa yksinään ja ilmeisesti omalla autollaan. Ei luonnollisestikaan pystynyt sakottamaan  
033102bebe_1_prv.gif

Tähän mennessä on jäänyt parkkisakoiksi k*tilolla, täst'edes pyrin muistamaan sen himpskatin parkkikiekonkin tarvittaessa
omg.gif

Kotilolla on tullut vaikka mitä, mutta jostain syystä prätkällä ajellessa eivät anna noita sakkoja? Ne ensimmäiset jotka tulivat oli nekin parkkisakot. Perkele piha täynnä autoja ja minua sakotettu tana!!!

Vain yhden kerran sakot kotilolla *koputtaa puupäätään*
Jälkeenpäin miettinyt moneen kertaan virkaintoisen nuoremman offiissorin määritelmää - miten h....ssä voit Citroen AX:llä polttaa kumia niin paljon, että se täyttää jonkin häiriköinnin tunnusmerkit??
nixweiss.gif

Kotilolla (vuosia sitten)
- useita sakkoja
- ajokieltoa 2 viikkoa

Pärrällä
- yhdet sakot, 35 päiväsakkoa
- ajokielto 15 viikkoa

shaun.gif

Mulla on käyny munkki, kaksipyöräisillä en ole saanut kuin yhden pysäköintivirhemaksun. Autolla taasen kaksi sakkoa ja yhden pysäköintivirhemaksun. Aikaa näiden keräämiseen on mennyt 23 vuotta - niin, minähän en aja koskaan yhlinopeutta, hys!

Yhdet sakot olen kotilolla saanut 30v kortin olon aikana. Ajelin super-rysään  muutama vuosi sitten vastuuttomasti ja liikennettä runsaasti vaarantaen sateen jälkeen sumuvalot päällä. Maksoi mulle 50€.  
omg.gif

Itse ehdotin poliisiautossa istuessa, etteikos tässä varoitus riittäisi, mutta niillä oli ilmeisesti jonkinlainen budjetoitu varainkeräys meneillään. Nuori konstaapeli, joka mulle sakkoa kirjoitteli oli vähän nolona, mutta komissaariot kiertelivät rysässä olevien poliisiautojen ulkopuolella, koputtelivat ikkunoihin ja kyselivät konstaapeleilta:  "Montako on nyt, montako on nyt!"  
033102ass_1_prv.gif

Pari sakkoa autolla, viimeisestä yli 10 vuotta. Kun tässä muistelee,niin sain kaaaauuuuaaan aikaa sitten mopolla (49 cm3) sakot ajettuani stop-merkin pysähtymättä (= pysähdyin mutta jalka ei käynyt maassa). Kyllä vaan lainvalvonta oli ennen tiukempaa.

Autolla oon tainnut saada yhet parkkisakot,
mutta mopo on sitten vähän karannut käsistä..
nixweiss.gif

Neljät sakot+ajokieltoa reilut 6vk:a

Back