• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sakkokertymä 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuka puhkaisee kolmen kympin rajan?
biggrin.gif

Noniin, tuli ensimmäinen ylinopeussakko. Mp:llä 134@100, 115€. On se hyvä että tekniikka pettää joskus, summa olisi suurempi jos konstilla olisi laitteet toimineet. En valita.

e: 29705+115=29820€

e2: Tapahtui moottoritiellä yöaikaan. Oli kuulemma täydellinen paikka ja aika kytätä motarilla. Joo, niin minustakin..

151@100, 2-tie, lentokentän laskeutumisalue ennen vorssaa ja ohitustilanne. 30 päiväsakkoa ja 240€. Ei tietoa kauan kortti pois. Potti yhteensä 30060€.

Eikös yli 50:n ylitykset pitäis mennä törkysenä käräjille, vai antoko armoo sen komen varmuuspykälän verran ja kirjotti lappuun nopeudeks 148km/h?

Eikös yli 50:n ylitykset pitäis mennä törkysenä käräjille, vai antoko armoo sen komen varmuuspykälän verran ja kirjotti lappuun nopeudeks 148km/h?
Lapussa 151, mutta sano et ei mee käräjille. 3kk tossa taitaa olla minimiaika ajokiellolle, pitää raapustaa jotai kivaa et sais sen lyhyemmäks, vois tehä töitäki sitten.

10 viikolla (minimi) selvittiin
062802jumpie_prv.gif

81@50 metsäisellä suoranpätkällä, tyhmempi olisi ohittanut siviilit lujempaa.
30060 + 1056 = 31116€
Ja kyllä, roikuin tuntumassa kunnes suora aukeni ja ford jotenkin hiljensi vauhtia entisestään, aivan kuin tarkoituksenaan katsoa tuleeko kalaa  
biggrin.gif

Oma moka kun ei ollut pelisilmää, näin se Suomessa toimii ja kassa kertyy  
tounge.gif

30060 + 1056 = 31116€
Ja kyllä, roikuin tuntumassa kunnes suora aukeni ja ford jotenkin hiljensi vauhtia entisestään, aivan kuin tarkoituksenaan katsoa tuleeko kalaa  
biggrin.gif

tounge.gif
Oliko autossa ylimääräisiä antenneja? Entä tummennetut takalasit?
Itse olen pitänyt noita siviilikyttien tuntomerkkeinä. Tuollaisista mennään ohi rauhassa tai ei lainkaan.

30060 + 1056 = 31116€
biggrin.gif

tounge.gif
Oliko autossa ylimääräisiä antenneja? Entä tummennetut takalasit?
Itse olen pitänyt noita siviilikyttien tuntomerkkeinä. Tuollaisista mennään ohi rauhassa tai ei lainkaan.
Tai lisäpeili oikean sivupeilin päällä niinkuin autokoulun autoissa.

Kyllä oli kaikki nuo, tapana valitettavasti seurata edessä tapahtuvaa liikennöintiä/auton käyttäytymistä, tummennetut lasit toki huomasin mutta antennit jäi huomaamatta. Ensi kerralla katellaan tarkemmin  
biggrin.gif

Ja täytyy sanoa että ensimmäisen kerran elämässäni ihan asiallisia paavoja keskustellessa, tavasta millä sakotettiin voidaan toki olla monta mieltä. Pientä vittuilua oli, mutta toisen brutto toisen netto, ymmärtäähän sen innon, ei tunnu missään kun venytetään sakkoa osissa muutama vuosi  
biggrin.gif

113@80 (Vierumäen liittymästä kiihdytys kohti Vääksyä ja heti tuli ZZR1400 vastaan ja alkoi valot vilkkumaan..). 560e.

=> 33576e

[Innostui vielä moittimaan mun kauniin kiiltävää äänenvaimenninta laittomaksi.. siitä ei tullut lisäsakkoa, mutta jotain se kirjoitteli rek.otteeseen..]

Keulien kahen auton ohi. Nopeutta ei saatu tutkattua.
28ps = 672€ + 8 viikkoa kortti hyllyllä.
Kokonais saldo -> 34248€

Noh nyt kun päätös vihdoin ja viimein tuli niin...
156/100 ohituskaistalla

3kk ja 50ps eli köyhänä opiskelijana teki 300€

=> kertymä 34548€

Mulla oli 96 ikkunassa ansaittu teiden ritari tarra... Nyt kun on hyviä näyttöjä annettu ja syyt muiden niskoille saatu, kelle kuuluu

Tyhmin jätkä liikenteessä

-tarra. Pleksiin ja ylpeänä liikenteeseen jos ja kun joskus tulevat lumet sulavat

Back