• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sakkokertymä 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
109 @ 80, 115€

Mutkan takaa maija (sunnuntaina jossain hevonperseessä missä hyvät mutkatiet), täysjarrutus. huippu 112, lukitus 93. Escape plan olis ollut mutta... Onneks ei pyörän tehot & pikku-a kiinnostaneet.

Ei jäänyt niin harmittamaan, hieno syksyinen ajokeli oli ja naispoliisi oli ihan mukava. Oli itekin motoristiporukkaa
smile_org.gif

jaa kai noi omatkin sit tänne vois laittaa
135@100 320€ heinäkuu
95@60 360€ syyskuu
22134 + 115+680=22929

Eilen 154@80, huomenna kuulusteluihin! Saas nähdä mitä moninkertainen rikoksen uusija saa, selvinnee varmaan syksymmällä!
Mitäs poliisit sanoi? Itsellä täsmälleen sama nopeus/ylitys:) tuloksena käräjillä kirjallinen käsittely= 5,5kk kortti pois ja 75 pv sakkoa. Kaveri ajoi samaan rysään 200m edellä 17kmh kovempaa.Käräjillä 2kk ehdollinen ajokielto/kortti taskuun ja 60 pv sakkoa. Valitus menossa kohdaltani hoviin...

Ei oo viel kuulunu mitään, jännityksellä odottelen päätöstä!
Poliisi tuumas et ois hyvät mahikset selvitä minimillä, kun aikaisemmat rikokset ollu "vaan vakavia piittaamattomuuksia"!

Poliisi tuumas et ois hyvät mahikset selvitä minimillä, kun aikaisemmat rikokset ollu "vaan vakavia piittaamattomuuksia"!
Valitettavasti ei taida tapahtua tuollaista ihmettä. Itse rykäsin 120@80, 22ps ja 5viikkoa kortti hyllyllä. Ihmettelen jos 154@80 nopeudella pääsis minimisanktioilla.

Edit: unohtui mainita että mulla oli pelkästään 3vuotta vanha rikesakko historiassa, tätä jopa kiiteltiin että "esimerkillinen sakkohistoria"

Br,

-tuomas-

Poliisipäällikön mukaan minimi miun tapauksessa on 6 kuukautta ajokieltoa ja siihen sakot päälle! Sillä jos selviäis!

Kohdallanihan syyttäjä vaati 5kk mutta mukava tuomaritäti oli laittanut vielä 2vko hyvän miehen lisää. Ja hoviin valitus siitä kun kaveri ajoi kovempaa mutta sai 15 pvsakkoa vähemmän. Oli eri tuomarit, tiedä sitten oliko tuomarien sukupuolella mitään merkitystä...

Syksyn viimeinen pitempi ajo ja ensimmäistä kertaa tähän ketjuun asiaa:
103@80km/h = 480€ valtion kirstuun.

Total 23436€ + 480€ = 23916€

Meikäläisellä olivat niin mukavia että ottivat hyvinkin tarkkaan huomioon yhden vuosikausia vanhan vakavan piittaamattomuuden ja kovensivat sen takia käräjillä tuomiota. Olin siis potentiaalinen "RIKOKSEN" uusija..
Tämä sattui jo muutama vuosi aikaisemmin, tänä vuonna 0 sakkoa.
Ps. Minimi ei ole 6kk vaan 3kk. Itse sain muistaakseni 5kk.

Kesällä -05 kotilolla 191 / 100 alueella..  
withstupid.gif

Sakkoa n.600egee, 5vko kortti veke, käräjillä takasin ku töissä tartten..
tounge.gif
, sit loppu olikin karumpaa kuultavaa, 2,5 vuotta kortti ehdollinen..  
eek.gif
Täti sano et jos raastuvassa nähdään 2,5v. sisällä niin kortti pois 5kk vielä.  
crazy.gif

Kusi sukassa ajeltii seuraavat 2,5v..  
ghostface.gif

Tulipa kirjattu kirje Itävallasta. Kufsteinissa 61@50. Tolppa kuvasi takaapäin kele. Sakko huimat 40eskoo. Mulla oli vielä vuokrapyörä Saksan rekkareilla, joten lienee homman selvittely-ja postikulut olleet enemmän kun sakko.23916+40=23956.

Joo Itävallasta sakko löytää perille jos on vuokrapeli ollut alla, itselle putkahti hiljattain 5kk takaa sakko tuolta, kuvankin sain kun mailasin sinne ensin. Tosin kuvasta ei erottanut olinko ratissa minä vai kaveri. Maksuun laitoin silti kun tuonne maahan täytyy jatkossakin mennä.

topic menny vähän ohi, mutta elokuussa 165@120kph
n.5vko kortti pois ja sakkoa 156egee opiskelijana..

eli 23956+156=24112egee

Ohhoh unohtunnu näemmä laittaa oma sakko, kolarista auton kanssa. Alkaa tässä olla jo kunnossakin, duuniin takaisin viikko sitten, ainoastaan solisluu vielä ei kunnossa tilassa. Vanha selkävamma joka ollut viisi vuotta ja leikattuki, tuntuu nyt parmmalta kuin koskaan leikkauksen jälkeen
062802jumpie_prv.gif
. Uusi pyöräkin ehditty hommaamaan, tosin ajoon vasta ensi kaudella.

24112€+386€= 24498€

Back