Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin että enintään 2 kk, jos on nimen omaan eka sakko minkä saitMp:llä ajelin 140@100 hiljaisella ja suorahkolla seututiellä, ei liittymiä, tiepinta oli kuiva ja muutenkin kaunis kesäilta. Siviiliauto tuli vastaan ja jonkin matkaa sen perässä tullut poliisimp laittoi valoshow:n päälle. Ajokortti pois joksikin aikaa... 2-4kk(?) 3. ajokausi ja elämäni eka pikavoitto.
10539 + 704 = 11243 €
Jos tää tuli PK-ajeluiden veturille, saako perässätulijat omansa sitten myöhemmin?120 + 850 + 1050 ja kortti pois
yht. 2020
Jos tää tuli PK-ajeluiden veturille, saako perässätulijat omansa sitten myöhemmin?120 + 850 + 1050 ja kortti pois
yht. 2020
Itse sain 5vk ajotaukoa kun lasautin 120@80 siviilifocuksesta ohitse. Joten veikkaisin jotain 1-1,5kk kortti pois.Veikkaisin että enintään 2 kk, jos on nimen omaan eka sakko minkä saitMp:llä ajelin 140@100 hiljaisella ja suorahkolla seututiellä, ei liittymiä, tiepinta oli kuiva ja muutenkin kaunis kesäilta. Siviiliauto tuli vastaan ja jonkin matkaa sen perässä tullut poliisimp laittoi valoshow:n päälle. Ajokortti pois joksikin aikaa... 2-4kk(?) 3. ajokausi ja elämäni eka pikavoitto.
10539 + 704 = 11243 €![]()
Mutta nehän on aina tapauskohtaisia..
nyt sua narutettiin.pitihän se tääkin päivä nähdä..
Lappuun 90/60
352e alennuksien kera...
6502 + 352 = 6854e
Ellen kiistä.. polliisi yksin liikenteessä ja moneen kertaan kyseli kuin lujaa ajoin.. eli vahva epäilys, ettei saanu lukemaa tms.
Höpis et yli 100km/h näytti parhaimmillaan, mut tiedä sitten
Mut kai se on pakko alistua ku oli vissiin alennuspäivät, ties vaikka nousis viel jos lähtis kitiseen ja ku oli pelko et viekö kortinkin..
edittiä: niin ja itse kahvaa väänsin, joten jonkunlainen muistutus oli varmaan paikallaan.
vetäsin samalla lailla kun sä, kerros miten sulle käy...mä odotan vielä käräjien päätöstä itsekkin...siitä on aikaa noin 3vk ku tapahtui... Millai vedit ekalla kertaa ku kerroit et on uusinnasta kyse? Ihan mielenkiinnolla kyselen et tietäis vähän kauan kortti on pois...Eilen 154@80, huomenna kuulusteluihin! Saas nähdä mitä moninkertainen rikoksen uusija saa, selvinnee varmaan syksymmällä!