• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sakkokertymä 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ValeRossi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Satasen rikesakko autolla.
mad.gif
61793e.
Sulta pitäis se auto ottaa kyl pois, tulee sakkoja ja sit vedät sen paskaks vielä
biggrin.gif
Oot ihan oikeassa. Siksi mää möinkin sen vakuutusyhtiölle vähän yli kuudella tonnilla!
biggrin.gif

No Niin
Tähän loppuun voisi lisätä kun on noi kaikki sakkoviestit lukenut että Suomi on liikenteellisesti tällainen sarvikuonojen maa. Meeppäs etelä-Eurooppaan niin kaikki asiat neuvotellaan hyvässä yhteisymmärryksessä poliisin kanssa ja yleensä ilman sakkoja.
Mutta poliiseissa on eroja. Suomessa poliisi on yleensä joku pohjanmaalainen peräkamarin poika jolle äiti on sanonut että mee töihin postiin tai poliisiin ja kun postiin ei pääse niin poliisiksi.
No tää onneton kun se valmistuu niin se ei osaa lukea kuin sitä yhtä kirjaa "sakot ja rangaistukset". Eli malliin: ajoit ilman valoja. 30 kybää kiitti.
Ja lopuksi tämä Suuri Herra Heikki Seppä. Kundi on sellainen paatin tappi että jollei sillä olisi virkapukua kokoajan päällä se kulkis pitkin nurkkia.
Edellämainitusta kritiikistä huolimatta en mitenkään vastusta poliisin valvontaa ja toimintaa. Mutta eiköhän tässäkin maassa olisi aika ottaa järjen käyttö sallituksi myös virkamiehillä.
Ugh olen puhunut.

lisätään tähän vielä että minä en todellakaan vastusta liikenteen valvontaa, mutta edelleen se järjen käyttö. Ei kaikkea tarvitse suoraan lukea raamatusta. Ja hei eihän se niiden kyttien vika ole ne tekee niinkuin niille on opetettu. Niinhän se mun koirakin tekee.

Back