• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sakkokertymä 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ValeRossi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
106@80=156

Kertymä 55472

Miten muuten kun poliiseilla oli käytössää opiskeluaikojen tulot, taisi tehdä jonkun 1050 € kuussa ja laittoivat päiväsakot niiden mukaan. Nyt tulot on tietenkin huomattavasti korkeammat. Palaako ne asiaan jossain vaiheessa tuosta, vai miten tässä käy?
Ei palaa  
smile_org.gif
Joo, ajattelin vain kun poliisisetä kysyi, että onko ne dramaattisesti tuosta muuttunut. No, yhtä PA mä olen nyttenkin kuun lopussa kuin silloinkin, eli lopputulos on sama.

120, 100 alueella 150euroa
Ja perkele parasta, että juuri ostin pyörän eikä sakko tullut sillä vaan helkkarin autolla!!  
veryangry.gif

veryangry.gif
1236e ja oikeuden käynti tulossa vasta joulukuussa palaan silloin asiaan.... 278
sport05.gif

org: kerääntymä 56708e jos laskin oikein:)

Saukkola-Sammatti välillä peesasivat 10km kunnes pääsivät mittaamaan hetkellisin lipsahduksen rajoitus 60 nopeus 85, 14pv=sakko 115e
eek.gif

Mun mielestä sakot on kohtuullisia
biggrin.gif
Sama aika ja paikka... ylläri pylläri sama nopeuskin... siitä seurasi sanktiota sakon muodossa 238€
tounge.gif

Org kertymä olettaisin 56946€

Isot kiitokset sille rattijuopolle joka sai poliisilta tarpeeksi huomiota, jotteivat alkaneet sakkoja ja nuhteita raapustamaan viime yönä paperille. Vaikka olenkin toilailustasi iloinen, en silti osallistu sakkoosi tahi ajokieltoosi.
033102beer_1_prv.gif

Kai tää tuuri kohta loppuu....
crazy.gif

Huh huh... Heinäkuun 11. päivän jälkeen näemmä summa lähes triplaantunut. Näemmä sakotukset on painottuneet enempi kesä-syksyn puolelle. Vai alkaakohan porukat tottumaan pyöräilyyn jo syksystä sen verran, että on uskallusta kääntää enempi kahvasta??
wink.gif

Mopo jää huomenna talviunille...

16100 km, 0 sakkoa / iso muistelo (87 kmh, 60 alueella... huh... onnea oli)

033102beer_1_prv.gif

Back