• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sakkoja Sakkoja Sakkoja vaan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TimTim
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sakkoja Sakkoja Sakkoja vaan.. - Mites on?

• 1-2

Ääniä: 0 0,0%
  • 2-5

• 5-10

• Kuka niitä laskee?

• Mitä ne on?

• Ääniä yhteensä
    0
Kolme vuotta sakoitta, sit parin vuoden sisään seuraavat: (nopeus/rajoitus)
-kolmion takaa jonku prkleen nipponin kylkeen
mad.gif

-72/50, sakot
-61/50, rikesakot
-93/50, sakot+kortti kuivuu
-93/80, rikesakot

Ja nää kotilolla, ens kesä eka pyörällä, vähän jänskättää miten mahtaa tuuri olla myöden!
sport05.gif

Tältä vuodelta jo yksi turha merkintä kun lipsahti 27 km/h yli lakisääteisen 5. tammikuuta. javascript:emoticon(':tyhm%C3%A4min%C3%A4:')
smilie
Perusajatukseni on kerätä kiintiö täyteen kesäaikaan, siksi talven autoilut vedetään pääsääntöisesti pintakaasulla. Rikesakko on minulle kirosana, joka kuluttaa kallisarvoista sakkokiintiötä ilman vastaavaa vauhdin hurmaa.

Sakkoja on kymmeniä,ja kortti on ollu hyllyllä usein.Ilmeisesti kaasujalka/käsi liian raskas.... :hanuria:Ei yhtään kolaria.

Aika tarkkaan 10 kpl, kotilolla kaikki. Nyt ei oo osunu kohalle puoleentoista vuoteen.

Pärrällä on ajeltu kiltisti.. rrriiiight.
tounge.gif

smile_org.gif
En edes muista montako lappua olen saanut, liian monta. Pari kertaa kortti hyllyllä. Nykyisellä pyörällä ei yhtään, vielä.

2x ylinopeudesta ja kerran risteysajosta... Kaikki kolme tulleet kotilolla. Viimeisestäkin on jo aikaa 9 vuotta...

hmm... tais osua tuohon kuka niitä laskee kategoriaan
confused_orig.gif

teininä tuli leikittyä ensin kevarilla ja sit kotilolla sen verta rajusti että menee ainakin yli ton kymmenen , tosin nyt sitten kun isommalla pyörällä olen 3 kesää ajellut niin en ole sakkoja saanut (tosin ajo tyylikin on rauhoittunut melkoisesti)
bowdown.gif

1 vakava huomautus eturenkaan nostelusta ja moitteita pyörän melutasosta
tounge.gif
tuurilla ne laivatkin seilaa

Back