• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sakkoja Sakkoja Sakkoja vaan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TimTim
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sakkoja Sakkoja Sakkoja vaan.. - Mites on?

• 1-2

Ääniä: 0 0,0%
  • 2-5

• 5-10

• Kuka niitä laskee?

• Mitä ne on?

• Ääniä yhteensä
    0
En ole saanut.. en tosin viitteis sellaisia ottaakaan, mutta enempi kun varmaa se on et joskus napsahtaa, koska en toki ihan aina aja rajotusten mukaan vaikka tarkoitus onkin. Mutta sitte kun se tulee, niin ei kai sitten muuta voi kun ottaa vastaan nikottelematta ...oma mokahan se on

20 v tuli talvella ajoa täyteen. Yksi pysäköintivirhemaksu 1980-luvulla. Kahdesti olen ollut linja-autossa, joka sai sakot (samassa paikassa silloisella Kuopion moottorilikennetiellä) ja maksoimme yhdessä.
Ylinopeutta pitää ajaa niin vähän, ettei pysäytetä tai sitten semmoisessa paikassa, jossa ei ole poliiseja.
062802moto_prv.gif

JOVAIN EI...!
sport05.gif

...ole koskaan tullu sakkoja mp:llä ! Kotilollakaan en ole saanu kun YHDEN ainoan ja silloiki homma kävi niin että ex-vaimoke ajo ku maantiellä polliisi toppas ja anto minulle sakot kun ei ollut syösksyvyötä päällä ...
nixweiss.gif

Kortti on kuiteski ollu jo vuodesta -80 lähtien!

Tuurilla on mennyt, vasta yksi ylinopeussakko ja yksi kirjallinen huomautus ylinopeudesta.
Hävettää tunnustaa mutta molemmat tuli vielä 1.3 Golfilla.

Yhden ainoan sakon olen tähän saakka saanut ja sekin oli yleiselläpaikalla kusemisesta 20€
tounge.gif
tounge.gif
biggrin.gif
kaboom.gif
baaa.gif
tää meni vähän off topic mutta oli pakko heittää
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
withstupid.gif

unohtui parit parkkisakot on tullu
mad.gif

Parkkipirkkojuttuja tn:sti about kaksikymmentä. Ylinopeussakkoja 3 kpl. 2 kotilolla ja 1 mp:llä. Ei sitten muita sakkoja.

Ylinopeussakot tuli kun mentiin nykyisenkin emännän kanssa 27 vuotta sitten hääyötä viettämään Alfa Romeolla.

Toinen pikkutiellä Toyota Celicalla vuonna 1982.

Kolmas kun Hangon suunnalla sisäänajoin nykyistä Kavaani ( tämä oli suurin sakko) vappupäivänä 2004.

Että siis aika vähän, kun on ajanut jo 33 vuotta !
033102bebe_1_prv.gif

Viime vuonna ei yhtään sakkoa, mutta vuosien mittaan: ketjukolarin syylisenä ( vika oli kyllä siinä neidossa, kun tuuli nosti hameen helmoja ja . . .) , 1 pysäköntisakko vantaalla yökylässä
smile_org.gif
smile_org.gif
käynnistä, yksi ylinopeussakko 2-tieltä kotilolla 1500 mk
crazy.gif
ja toissa vuonna se viimeisin ja isoin 550 euroa, tottakai moottoripyörällä ja vielä 2 1/2 kk ajokieltoa kaupan päälle. Eli ei paha 23 vuoden ajokokemukselle.
bowdown.gif

Viime ajokaudella ei yhtään sakkoa. Joka keikalla olis huonolla säkällä lähtenyt kortti. Täytyy vissiin alkaa lottoon.
cool.gif

Liikaa on tullut..
Tosin pyörällä vain yhdet.
Viimesimmät volvolla pienessä luistossa ajamisesta ja taisi olla 22km/h ylinopeuttakin. 270€  
withstupid.gif

Tarkoittaako kysely sakkojen määrää koko elämän aikana vai esim. viimeisen vuoden aikana?
omg.gif

Kaiken kaikkiaan niitä lienee meikäläiselle tullut joku 5-6 kappaletta, mutta viimeisen 10 vuoden aikana ei kyllä yhtäkään..
cool.gif

Onhan noita. Ulos-otto haluaa kuulema ottaa osansa suoraan tilitä. Ahh kätevää, ei tarvii sormeakaan liikuttaa kun maksut maksaa itse itsensä.
biggrin.gif

Ylinopeussakot 3kpl -95,-96 ja -05 (päiväsakkojen puolelle menneet)

Rikesakko 1kpl -05 kännykkään puhumisesta
tounge.gif
(olin itse eka jonka tiedän varmuudella saaneen sakot kyseisestä hommasta)

5-10!
-kaksi päiväsakoille mennyttä autolla ylinopeudesta
-kolme rikesakkoa autolla ylinopeudesta
-yksi rikesakko moottorikelkalla ylinopeudesta
-yksi 50€ sakko sumuvalojen käytöstä
-lukemattomia parkkisakkoja, mutta niitä en huomionut tähän galluppiin.

1 rapsu ylinopeudesta, 25 päiväsakkoa, sekin villeinä nuoruusvuosina piikkipyörällä. Taisi olla 500 markkaa, jos en aivan väärin muista
smile_org.gif

Enää en uskaltaisi vastaavalla pyörällä (rg125) 127km/h ajaa missään koskaan ikinä.

Parkkisakkoja jokunen,yksi sakko valoitta ajosta kiellettyyn ajosuuntaan. (kun piti mennä ,ettei poliisi huomaisi).
sad_orig.gif

Back