• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Saiskos yhdet vielä....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla vuotaa silmät, jatkuvaa itkeskelyä nää syksy reissut, pitää vissiin hommaa uimalasit jotta pääsee ilman kyyneleitä. ja visiiri menee huuruun jos hissutellaan. ei tää aina niin helppoa ole
tounge.gif
.

Jos sulla visiiri menee huuruun ni hommaa PinLock. Tai semmonen liimattava kalvosysteemi. Käy kurkkaamassa ReliaTeciltä semmosia, ei maksa paljoa ja varmasti auttaa visiiriin  
biggrin.gif

Tai sitten jostain salaisesta agentista tjsp paikasta semmoset vanhat kunnon lentäjänkakkulat ja nahkamyssy  
wink.gif
Mulla on pinlockit molemmissa visiireissä, tosin toi iridium on matkansa päässä, naarmua riittää ja pinlock antautunut, mä sit vissiin sekä itken että läähätän... mutta vauhti korjaa virheet?

hm, 50-luvun lentäjäkotsa mulla ois, siihen kun hankkis indiana jones lasit.. mut ei taida toimia lähikontaktissa
biggrin.gif
.
Naarmuisen visiirin pystyy kiillottamaan takaisin kirkkaaksi. Muovin kiillotustököttiä ja hinkati-hinkati...
tounge.gif

Suurkiitokset Masalle oivallisesta Länsi- ja Keski-Uudenmaan kierroksesta! Samoin kiitokset muille osallistujille mukavasta seurasta ja erityiskiitos peränpitäjälle, jonka vaivana olin suurimman osan matkaa - näin ensikertalaisena. Ehkä tässä pikkuhiljaa oppii ajamaan letkassa...  
sport05.gif

Matka oli monin tavoin antoisa. Reitti suorastaan erinomainen! Enpä tiennytkään, että niin mainioita mutkapätkiä (kuin siellä Karjalohjan jälkeen) onkaan.  
bowdown.gif

Leppoisan lämmin syyskeli oli pisteenä iin päällä.

Omaan mittariin tuli päivän mittaan yhteensä 429km.

Kiitokset Masalle ja muulle ajoseuralle minunkin puolesta.
Kuivat pätkät pysyin minäkin perässä mutta märkä tie ja pikipaikkaukset aiheuttivat rimakauhua...
sad_orig.gif

Poistuin aikaisemmin letkasta ehtiäkseni kokoukseen mutta parempi vähän ajoa kuin ei ollenkaan  
biggrin.gif

Jo pelkkä ajatus fillarin viemisestä talviteloille aiheuttaa vieroitusoireita  
crazy.gif

Onhan se Suomusjärvelle vievä tie jees, mut eiks vähän huonoa asvalttia? No, se toinen niistä,(itä/pohjoisempi? )on vielä huonompaa.
Länsipuoli sai alkukesästä uuden päällysteen ja on oikein hyvä, itäpuoli on tosiaan vähän heikossa hapessa. Ajettiin nuo molemmat 24.7.
wink.gif
Aivan loistavaa baanaa alusta loppuun. Jumankaare, mikä tie, tahtoo uudelleen.
Ai ku hyvä kun tuli puheeks - kiits Masa ja riisor.

Olen tässä loppukesän aikana koittanu ajella kaikki mahdolliset pätkät sopivalla säteellä ja nuokin kertaalleen - ja jostain syystä ei jäänyt noin hyvä kuva kun Masa tossa hehkuttaa, siitä läntisemmästäkään.
nixweiss.gif

Tää vahvistaa sen minkä olen ollu huomaavinani aiemminkin: sama pätkä voi vaikuttaa kovin erilaiselta riippuen siitä missä olosuhteissa, kumpaan suuntaan, missä valaistuksessa, missä lämpötilassa, mihin vuodenaikaan ja missä fiiliksissä muuten sitä ajaa!

Toihan täytyy ehdottomasti siis ajella uusiks - joku päivä.
thumbs-up.gif

Niin, ottakaa kuitenkin huomioon, että minun pyörässä kaikki montut ei tunnu niin pahalle. Strommissa on ainakin kaksi kertaa pidemät joustot, jotka tekee sen, että saa olla todella huonoa baanaa, ennen kuin sen tuntee huonona mun pyörällä.

062802moto_prv.gif

-M

Kiitokset Masalle, vielä kerran... hienoa pätkää, ja päivä osui kohdilleen ainakin jos vertaa siihen mitä tänään on ollut (vettä), vaikken sokerista ihan olekaan. kuivalla kivempaa.

Nähtävuudetkin pristivät tunnelmaa hyvin... siis nämä: Mummo Ojassa, Hirvi ojaa ylittämässä, ja tietysti se viininpunainen Nissan.

Ja tietysti emme voi unohtaa huonojakan puolia, puhki mennyt rengas, onneksi ei käynyt pahemmin.
Ja yksi puhallus ratsiaan jäänyt = (paino kevotonta textiä)

nämähän ovat siis vain omia mielipiteitäni.

Kiitokset Masalle hyvästä vedosta sekä muille osallistujille mukavasta seurasta.
Hyvät olivat pätkät  
tounge.gif

Tapahtumia reissussa tuntui olevan, taas kerran, riittävästi. Olipahan kaikenlaista oheisohjelmaa...

Itse sain puhaltaa, vielä toisenkin kerran, ihan koti nurkilla tyrkkäsivät taas pillin suuhun  
omg.gif

Jätin myös loppu osuuden, tällä kertaa väliin. Kiitos Makekalle hyvästä seurasta, melkein kotiin saakka  
biggrin.gif

Hieno reissu ja kiva keli vaikka välillä märkiä kohtia tiestöstä löytyikin. Pikkusen myöhästyin lähdöstä mutta ystävällisien kanssamotoristien ja virkavallan vihjeiden perustella sain porukan kiinni ja joukon jatkoksi. Mukana oli tietysti myös sattumaa että porukka löytyi.
Kiitoksia mukana olleille seurasta ja vetäjälle hyvästä reitistä.

Mulla vuotaa silmät, jatkuvaa itkeskelyä nää syksy reissut, pitää vissiin hommaa uimalasit jotta pääsee ilman kyyneleitä. ja visiiri menee huuruun jos hissutellaan. ei tää aina niin helppoa ole
tounge.gif
.

Jos sulla visiiri menee huuruun ni hommaa PinLock. Tai semmonen liimattava kalvosysteemi. Käy kurkkaamassa ReliaTeciltä semmosia, ei maksa paljoa ja varmasti auttaa visiiriin  
biggrin.gif

Tai sitten jostain salaisesta agentista tjsp paikasta semmoset vanhat kunnon lentäjänkakkulat ja nahkamyssy  
wink.gif
Mulla on pinlockit molemmissa visiireissä, tosin toi iridium on matkansa päässä, naarmua riittää ja pinlock antautunut, mä sit vissiin sekä itken että läähätän... mutta vauhti korjaa virheet?

hm, 50-luvun lentäjäkotsa mulla ois, siihen kun hankkis indiana jones lasit.. mut ei taida toimia lähikontaktissa
biggrin.gif
.
Pinlockin antautumisesta sen verran, tsekkaas niiden pienten säätöruuvien asento, itsellä ainakin tuppaa tuo pinlock välillä rupee huurtuu, ja kappas ne ruuvit on kiertyny siihen asentoon jolloin Pinlock on "löysimmillään" ja menettää sen ilmatilan sielä visiirin ja itsensä välissä.

Ihan vaan vielä huvikseen kysyäkseni, oliskos ensi viikonloppuna vielä kiinnostuneita lähtijöitä retkelle, jos kelit suosii?

wink.gif

-M

Meikäläinen joutuu ainakin jättämään ens viikonlopun väliin vaikka halua oliskin lähteä mukaan. Satun olemaan töissä. Mut eipähän tarvii teidän sitten pitää tupakan mittasta taukoa jokaisessa risteyksessä
tounge.gif

Pitkänmatkan.. eikun -ajan ennuste lupailis hiukan kuivempaa viikonlopuksi.

Jos eipi mitään ylittämätöntä estettä ilmaannu , niin mukaan pyrin tulemaan.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back