• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Saiskos yhdet vielä....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mun tekis mieli lähteä ajelemaan mutta mopotin on niin likainen etten noin likaisella hondalla kehtaa ajella
biggrin.gif

Kaikki tervetulleeksi....

Me ei mennä kauas,joten kokoukeen kerkiää oikein hyvin. Reissulla mittaa n. 340 km, mutta ei kovin etäällä Hesasta.

Pyörän pas... siis likaisuudesta ei kannata välittää, mun måpå on niin sotkuinen tän viikon sateiden ja pitkien ajeluiden jäljiltä, että hävettää... Onneksi te katselette kuitenkin takavaloa
wink.gif

062802moto_prv.gif
Braaaaaaaaaaam......

-M

Siis mitä, peseekö ihmiset pyöriään? Mitä se semmonen homma oikein on? Mulla kun on niin sateenkaari väritykseltään tuo pyörä niin oon yrittäny tehä siitä yhdenvärisen kuranruskean/harmaan  
tounge.gif

Vois kai tuon joskus pestä ja vahata, ei vaan ole innostanut. Sitäpaitsi enskanhan kuuluukin olla likanen, se on tehty ajamista varten  
smile_org.gif

Onneksi te katselette kuitenkin takavaloa  
wink.gif

062802moto_prv.gif
Braaaaaaaaaaam......
Voishan sitä harkita että yhdet vielä ja sitten....
sad_orig.gif

Tädit jaksaa heilua, mutta kun noi säät huononee vaan.

Jos sitä takavaloa kattois edes sen aikaa kun se katoaa taas horisonttiin...
lookaround_orig.gif
Mennään lopuksi taas sieltä sun kodin lähimailla (ilmeisesti jossain siellä, missä viimeeksi hörppästiin sumpit)... Tällä kerralla myös ilta-aurinko paistaa selkään, eikä päin pläsiä
tounge.gif

Kyllä me ajetaan nyt ihan iisisti. Meillä on jonossa mukana ensikertalainen piikillä.

062802moto_prv.gif
BRAAAAAAM!

-M

Ahaa. I'm famous allready
biggrin.gif

Mut enhän mä ole ees ainut letka-ajo noviisi... Tosin varmaan ainut piikillä mut sen minkä missaan vauhdissa korvaan asenteessa
tounge.gif

Vois tulla taas mukaan ajelee.
062802moto_prv.gif

Pitää vaan ensin käydä hakee pyörä töistä. Tuli eilen torstaina käytyä korruptio illallisella. Ja se meni vähän pitkäks.
ghostface.gif
Ja tää päivä menny toipuessa, niin ei oo jaksanu käydä tänään hakee pyörää. No huomenna on vielä aamu aikaa.

Sää näyttää hyvälle, vaikka yöllä on satanut. Lämpö on 8-10 aamusta alkaen, joten paikat kuivuu kyllä. Lehtikelit ei enää ole pahimmillaan, kun ne on käytänöllisesti jo tippunut.

Nähdään suunnitelmien mukaan, tulkaa ajoissa, jotta kahvitellaan siinä ennen lähtöä. Letka starttaa siis rauhallisesti klo 12.00.

Älkää olko huolissanne niiden mopojenne likaisuudesta. Ajellaan nyt vaan ja pestään ne viimeistään ennen talvilepoa.

sport05.gif

-M

Vois sitä vielä yhdet...
Mukana ollaan  
062802moto_prv.gif
Braaaaaaam

Mennään lopuksi taas sieltä sun kodin lähimailla (ilmeisesti jossain siellä, missä viimeeksi hörppästiin sumpit)... Tällä kerralla myös ilta-aurinko paistaa selkään, eikä päin pläsiä  
tounge.gif

Kyllä me ajetaan nyt ihan iisisti. Meillä on jonossa mukana ensikertalainen piikillä.

062802moto_prv.gif
BRAAAAAAM!

-M
Voi HARRMI vaikka kuinka iisisti ja vielä tänne päin lopuksi, nyt joudun passaamaan.
sad_orig.gif

Mun 10tkm ajetut renkaat on niin sileet että kun tuossa juuri suoritin jokatoisviikkoisen perheyhteisöni (lue: 2 teiniä) kuljetus- ja muonitusvastaavan tehtävääni (lue: äiti, lisäksi sisältää varainhankintavastaavan tehtävät) totesin että ihan liian märkää niille renkaille varsinkin org-vauhtiin, vaikka iisiinkin.

Kun näin hyvin meni tämä eka kesä niin ei vikalla reissulla viittis kaataakaan.  Täytyy pyörähtää iltapäivällä sitten varovammin ja lyhyemmin vaan.

nixweiss.gif

Kahvit kävin hörppäämässä. Kymmenkunta pyörää lähti shelliltä ajelemaan. Itse painelin tallille pyörän pesuun. Puhaltamaankin pääsi.. sheriffeillä oli ratsia Vanhalla Tuusulantiellä.

Kiitoksia Masalle hyvistä mutkista. Ja nyt oli sopiva vauhti, ei päässy jono repeilee liikaa.

Pieni moka kävi, kun unohdin kirkaan visiirin kämpille. Näkyväisyys rupes menee aika pimeeks tummennetulla visiirillä.

Alussa oli puhallus. Tais joltain jäädä lenkki siihen.

Kiitoskia masalle ja perälle oli mukavat pätkät, päästiin jopa soralle
tounge.gif

Taisi olla aika viimesiä ajoja tälle kaudelle.
bawling.gif

Kiitos minunkin puolestani todella paljon sekä Masalle että perän pitäjille  
thumbs-up.gif

Kyllä se vaan kevarikin koko reissun paineli nätisti. Se mikä suorilla hävittiin huipuissa otettiin takaisin mutkissa kaasu pohjassa  
smile_org.gif
Tais tosiaan olla ainoat mutkat siellä Kytäjän mailla kun joutui pari kertaa jarruttelemaan mutkaan, muuten tultiin oikea kahva tapissa kaikki pätkät.

Kuvia räpsin reissusta muutamia ja ne postaan tänne jahka saan ne seuraavaksi laitettua kuvapalveluun.

Tattista juu kaikille kaikille mukana olleille, varsinkin Masalle joka taasen hoiteli nuita veturihommia ja oli suunnitellu meille hianon reitin ...

Kivaahan tuolla tänäänkin oli, tosiaankin hieman puhalleltiin alku taipaleella...

Yks rengasrikkokin sattui matkalla mutta tarkkaavaisen kuskin ansiosta ei ko. asiasta vakavempia seuraamuksia, muutakuin hänen ajelut jäi hieman kesken.

Kotoota-kotoolle noin 389,7km...
Bempsiiniä hurahti, jonkinverran...

Eikäkun nokka kohti saunaaaaa . . . . .

Kiitos ja näkemiin...

-pete-

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back