• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Saiskos yhdet vielä....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tere vieläkö porukoilla olisi virtaa kurvailla?

Mä ajattelin vielä lauantaina (25.10.) piipahtaa maakunnissa kurvaamassa, yksin tai sitten seurassa (EI SORAA!)

Koska pimeä tulee ensiviikonloppuna klo. 18.00 ->, tulisi reitti olemaan sen mukainen, ettei tartte kiemuroita ajella pimiässä. Aamu aukenee, jos vaan luoja suo, sateettomana ja kuivana...

Lähtö olisi klo. 12.00 Ruskeasannan Shellilta.

Reissu tulisi olemaan sellainen, kuin muutamalla viimeisellä kerralla. Noin tunnin välein tupakin mittainen tauko. Kaffet siinä sitten välissä.

Reissulla on ajateltu laskeva ilta-aurinko ja se, ettei se pahasti häiritsisi kurvailua.

Paluu tapahtuu sitten lähtöruutuun Ruskiksen Shellille tai miten porukan kanssa loppupmatkaststa sovitaan.

062802moto_prv.gif

-Matti

yhdistyksen syyskokous on samana päivänä

MotOrg ry:n syyskokous
wink.gif

Ne, jotka ajaa stadiin kokoukseen, ajavat sitten sinne. Minut tavoittaa jostain päin Suomea, mikäli kaipaatte kokouksessa.

Toivottavasti ihmiset osaa erottaa itsessään halun mennä kokoukseen, jota toki suuresti arvostan ja halun lähteä kurvaamaan. Jos kiinnostaa tupen vääntö, seuraa mustaa isoa strommia katoavaan auringonlaskuun.

Sorry vaan Orgin puolesta, mulla vetää veri maantielle...

Mulla on tullut sellainen ns. yhdistysallergia yhdessä valkeiden lentokoneiden kanssa. Ihmiset on mukavia, mut mä en jaaaaaaksa enää politikoida. Ne ajat oli silloin joskus taannoin....

062802moto_prv.gif
BRAAAAAAAAAm......

-M

Jep,
hienoa että Masalla riittää vielä virtaa vetää ajoja.

Tosiaan sattuu tuolle lauantaille yhdistyksen kokous ja vielä ratakaudenkin päättärit, joita ollaan järkkäilty jo jonkin aikaa. Toivon tällä kertaa näihin kemuihin runsaamman osanoton näistä kahdesta vaihtoehdosta.

Ja jäseniä tarvitaan paikalle myöskin koska siellä valitaan uusi hallitus eli ne tytöt ja pojat jotka edustavat juuri sinua tässä yhdistyksessä, lisäksi käsittelemme raha-asioita ja illan päätteeksi myös ratakuvioiden ensi vuoden suunnitelmia.

Tulkaa siis paikalle, vieläkin voi ilmoittautua mukaan!

Masa ymmärtenet yskän....
smile_org.gif

//Andy

Kaikki taas tuppautuu samalle päivällä. Ajamaan toki vois lähteä, jos tää flunssa hellittää yhtää ja sieltä vois yrittää ehtiä päättäjäisiin.Mutta saas nyt nähä ehtiikö/pääseekö sitä lähtemään yhtään mihinkään
nixweiss.gif

Melkein jo kirosin tuota lähtöaikaa, kun samaan aikaan sattuu olemaan tyttären harrastuksiin vienti.
Onneksi vaimoni lupasi hoitaa nuo tyttären harrastusasiat.  
bowdown.gif

Joten olen sitten lauantaina kello 12:00 Rusan Shellillä valmiina.  
062802moto_prv.gif

t. Kari

Kiinnostaisi kyllä, jos tällainen (letka-ajo-)noviisi pääsee mukaan.
Tarkoitus olisi ajella niin kauan kuin kelejä piisaa.

Kiinnostaisi kyllä, jos tällainen (letka-ajo-)noviisi pääsee mukaan.
Tarkoitus olisi ajella niin kauan kuin kelejä piisaa.
Messiin vaan. Ei se letka niin pitkä ole...
wink.gif

Yskä ymmärretty Andy
wink.gif
, mutta tehköön kaikki niinkuin haluaapi. Jos kiinnostaa mennä valkkaamaan uutta hallitusta, sit sinne täytyy mennä.
Jos haluaa päättää ratakauden, niiden päättäreissä, sinne täytyy, mennä.

Ja kuten alussa sanoin, mä lähden vaikka yksin ajamaan tätä lenkkiä. Mua ei nimittäin takuu varmaan näy yhdistyksen kokouksessa, vaikka jäsen olenkin. On nääs päässy parin kymmenen vuoden aikana altistumaan yhdistystoiminnalle, ja siitä tulee näppylöitä. Allergia helpottaa ainoastaan kääntämällä oikeaa rannetta kaksipyöräisellä ja kiinteäsiipisellä ahdistus paranee kääntämällä horisontti ylös-alaisin.

Nähdään lördagina, kuten suunnitelma menee tai Esteri suo.

-M

Ei uskalla lupautua, meillä on laskettu aika mukulan syntymälle just lauantaina. Siitä ei kuulemma oikein saisi jäädä pois
biggrin.gif
Pikkustromi kylläkin ulkoilee vielä ainakin marraskuun.

Ei uskalla lupautua, meillä on laskettu aika mukulan syntymälle just lauantaina. Siitä ei kuulemma oikein saisi jäädä pois
biggrin.gif
Pikkustromi kylläkin ulkoilee vielä ainakin marraskuun.
Ymmärrän
smile_org.gif

Tuo on kyllä sellainen syy, ettei siihen oikein voi kommentoida mitään muuta, kuin onnea odotukselle. Ihan luvan kanssa nyt sun ei tarvii osallistua tähän ajoon...

Toivottavasti kaikki menee vaimollasi ja tulevalla uudella mahdollisella motoristilla maailmaanputkahdus hyvin. Isällä, kun on vain sellainen kädestäpitäjän rooli niissä hommeleissa...

Me vähän ajellaan sillä välin, ei ajatella mitään muuta kuin seuraavaa mutkaa... ja tuleeko siellä auto vastaan...

wink.gif
tounge.gif

-M

Täällä olis yks todennäköisesti tulossa mukaan. Vapaalla ollaan ja jarrut on justiinsa vaihdettu. Jos huomenna vaihtelis öljyt vielä niin kehtais tulla kokeilemaan mukaan.
Katsotaan nyt vielä huomenna miltä näyttää, mutta todennäköisesti lähden kyllä mukaan matkaan.

Yhdet vielä ....

Jos sää on tarpeeksi kurja(tuulta,tuiskua,sadetta) niin taidampa liittyä joukkoonne...
ja jos matkalle sattuu jostain syystä hiekkapätkää ni ei haittaa, FJR:rrä istuu hyvin hiekallekin...  
wink.gif
     (juu tiedän; EI SORAA).
Tarvittaessa jos ja kun -M-  on jo sunnitellut reittiä, ni tohon meikän Zumoonkin sen sais tyrkättyä...

Muttapa joo "leikitään" lördaakina lisää ...
062802moto_prv.gif

Ajelemisiin,,,

-pete-

Täällä olis yks todennäköisesti tulossa mukaan. Vapaalla ollaan ja jarrut on justiinsa vaihdettu. Jos huomenna vaihtelis öljyt vielä niin kehtais tulla kokeilemaan mukaan.
Katsotaan nyt vielä huomenna miltä näyttää, mutta todennäköisesti lähden kyllä mukaan matkaan.
Tervetuloa Wolfie.

Otapa kokeiltavaksi jotain huurunpoistajaa, syksyisiä ajoja varten. Nyt ei sitten kurvailla kaupungissa ja pysähdellä liikennevaloissa...

wink.gif

-M

Yhdet vielä ....

Jos sää on tarpeeksi kurja(tuulta,tuiskua,sadetta) niin taidampa liittyä joukkoonne...
ja jos matkalle sattuu jostain syystä hiekkapätkää ni ei haittaa, FJR:rrä istuu hyvin hiekallekin...  
wink.gif
     (juu tiedän; EI SORAA).
Tarvittaessa jos ja kun -M-  on jo sunnitellut reittiä, ni tohon meikän Zumoonkin sen sais tyrkättyä...

Muttapa joo "leikitään" lördaakina lisää ...
062802moto_prv.gif

Ajelemisiin,,,

-pete-
Tervetuloa,

Tuupaa mulle YV:nä sun meiliosoite, niin laitan alustavan suunnitelman.

-M

Tervetuloa Wolfie.

Otapa kokeiltavaksi jotain huurunpoistajaa, syksyisiä ajoja varten. Nyt ei sitten kurvailla kaupungissa ja pysähdellä liikennevaloissa...

wink.gif

-M
Noh, jos olet tuota mun threadia lukenut niin nyt on tänään alotettu testaamaan tuota uimalaseille tarkoitettua  
smile_org.gif

Mutta jos sulle meinasit niin voin tottakai napata tuosta nuo muutkin aineet matkaan mukaan niin pääset itsekin kokeilemaan. Ja tämmönen pikkutiepyrähtely mutkateille on ehdottomasti jotain mitä tarvitseekin tähän väliin. Varmasti tulee mulle uusia reittejä tuolla retkellä ja pääsee näkemään miten hyvin tökötti toimii pidemmällä reissulla.
Ja kamera tulee matkassa mukana ehdottomasti. Pitäähän se muistoja saada neitsytreissusta  
smile_org.gif

Katsellaan lauantaina sitten tarkemmin. Mulla on pienin nopeusrajoitus ja todennäköisesti ehkä pienin tankki koko porukasta mutta 80km/h ja ~250km onnistuu kyllä. Isompiin nopeuksiin tuo piikki ei oikein pysty muutakuin alamäissä ja vapaapudotuksessa  
tounge.gif
Ja varatankille vaihtuu tuossa ~250km korvilla, mutta sillä painaa vielä 70-80km varahöyryillä tiukan paikan tullen...

Mulle ei tarvitse tuoda noita kokeiltavia aineita. Itsehän sulle tuossa testisäikeessä ehdotin sitä uimalasi-tököttiä...
wink.gif

Itse kokeilen ekaa kertaa piilareita ja katson, kuinka se vaikuttaa silmän valovoimaan ja reuna-aluenäköön, pärrällä ajettaessa. Sain ekat piilarit viimeviikolla ja muuten ne näyttäisi olevan ihan ok. Eivät kuitenkaan vedä vertoja tarkkudessa oikeille kakkuloille.

Piikillä kerkeää tällä reissulla ihan riittävän hyvin. Uskoisin kuitenkin, että nämä vähän reilummalla moottorilla varustetut kiihtyy vähän ripeämmin. Tankkaamaan joudut ihan varmaan matkalla, jos yksi tankki kuljettaa sen 250 km. Mun oma pyöräni menee just yhdellä tankillisella reissun (22 l).

062802moto_prv.gif

-M

missä on ruskeasannan shelli ? Jos sinne löytäs nin vois tulla letkan hännille aiheuttaan pahennusta =)

Shell Ruskeasanta: Tuusulantie 10, Ruskeasanta, Vantaa
Kartta

Kehä3:lta Tuusulanväylää Tuusulan suuntaan, toinen ramppi alas. Rampin alapäästä valoista suoraan ja vasemmalla näkyy Shell. Tai mistä sitten ikinä tuleekaan, mutta kuitenkin Kehä3:lta pari ramppia Tuusulaan päin. Muistaakseni kylteissä lukee Ruskeasanta/Tikkurila tjsp.

Masa: No mut jos mä otan noi kaikki ny varmuudeks mukaan jos joku muukin haluaa testailla  
smile_org.gif
Voin antaa maistiaisia eri aineista jos joku kaipailee.

Näin mä vähän arvelinkin jotta kyllä tuolla perässä pysyy, tarvii vaan tankkailla kerran tai pari tuon reissun aikana, mutta se nyt tuskin tulee olemaan mikään ongelma. Eiköhän siinä matkan varrella muutama huoltoasemakin ole. Mutta katsellaan nuita sitten tosiaan lauantaina tarkemmin.

Saatan uskaltaa tulla hetkeksi mukaan letkan loppupäähän...
wink.gif

Tarkoitus on ehtiä myös jäsenkokoukseen..

Back