• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sain tänään kortin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Jee, vihdoinki se iso A seisoo minunki kortissa! Prätkä pitäs saaja, en vieläkään oo löytäny mieleistä..
confused_orig.gif
Eilen näytti pahalta ku lunta satoi, mut tänään ajokokeessa onneksi vain kunnon vesisade
crazy.gif

Jep, eiku pyörää metsästään, pakko päästä jo baanalle!
biggrin.gif

Onnea kortille. Itselläki on kohta inssi edessä. Toisin ABC-kortti muutetaan ABECE-kortiksi...
033102beer_1_prv.gif

Oikein paljon onnea
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Tiedän fiiliksen sillä sain eilen itse ison A:n. Nyt 200km takana ja iso hymy naamalla.

Onnittelut kortin johdosta! Ei sitten ajeta sitä heti hyllylle...
tounge.gif

Edit: Ilman pyörää on aika vaikeaa ajaa kortti hyllylle.

062802jumpie_prv.gif
ONNEA
062802jumpie_prv.gif

Itse ajoin pari vuotta sitten A:n lisää tuohon ajokorttiini, ja mukavaa on sen jälkeen ajelut olleet.

Ekaksi "isoksi" pyöräksi ostin CBR 600 vm.2000, ja tyytyväinen olen ollut, vihje
wink.gif

Turvallisia kilometrejä...enkä nyt tarkoita hevoskyytiä
tounge.gif

Kiitos kiitos paljon kaikille ja tasapuolisesti! Jep, ekaksi pyöräksi meinasin 600cbr. Ja mitäs sitä korttia hankkimaan, jos sitä heti hyllyttämässä. Itse asiassa, kaikessa muussa törttöilen, mut liikenteessä en, ainakin vältän turhaa kikkailua parhaani mukaan
smile_org.gif

Back