Elikkä kun virtalukkoa kääntää niin mitään ei tapahdu? Mikään valo ei syty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulakkeet käyty jo läpi?Elikkä kun virtalukkoa kääntää niin mitään ei tapahdu? Mikään valo ei syty.![]()
Alussa vika ilmeni viiveellä, eli kun käänsin virtalukon on-asentoon niin, saattoi kulua 5-10 sek. ennenkuin se meni "päälle". Eli mahtaisiko jokin rele temppuilla?![]()
Sulakepesän kannan liitin... Onko sinulla yleismittaria? Aluksi on aina mukava katsoa, että akussa on sähköä. Mistä viimeksi sait sen sähköiskun? Se jäi hiukan vaivaamaan.Vika ilmaantui uudestaan. Elikkä mitään virtoja ei löydy Ducatista.![]()
Olen tehnyt kaikki edellä mainitut rituaalit, mutta mikään ei tunnu auttavan. Pyörä tosiaan pelasi hetken aikaa täysin.
Onko mitään ideoita???
Eli akussa on siis noin 12V, mutta entä sen liittimeltä seuraavassa pisteessä virtalukolla.Säkäri tuli silloin kun laiton master sulakkeen takaisin ja se näpäytti hieman käsille. Ja mikä parasta, sulake olikin täysin ehjä. Mitään siis ei ole palannut. Ensin luulin että se oli "valepalannut".![]()
Olen ottanut sulakerasian pohjan irti ja tarkistanut sen ja suihkuttanut kontaktisprayta. Se on uudenveroinen. Releet on koputeltu ja suihkuteltu myös. Akussa on virtaa. Kaapelit ovat kunnossa. Yleismittari antoi lukemaksi master sulakkeen kantaan vain 2 volttia??? Se tuntuu oudolta???
Myös virtalukonpohjan olen tutkinut ja toimii. Ja siellä olevat liitokset olen avannut ja suihkuttanut. Kaikki liittimet on käyty läpi useaan kertaan. Kaikki johdot näyttävät myös terveiltä.
Että semmoista![]()
Siis 2 volttia sulakkeen kannassa? Jonnekkin siis hävinnyt noin 10 volttia? Oletko muuten mitannut paljonko on jännitettä rungon ja maan välillä? Liekö sitten jokin vuoto jossain? Jos on niin ei se akku kauaa pysy hengissä.Olen ottanut sulakerasian pohjan irti ja tarkistanut sen ja suihkuttanut kontaktisprayta. Se on uudenveroinen. Releet on koputeltu ja suihkuteltu myös. Akussa on virtaa. Kaapelit ovat kunnossa. Yleismittari antoi lukemaksi master sulakkeen kantaan vain 2 volttia??? Se tuntuu oudolta???