Laskin juuri, että tälle ajokaudelle ajopäiviä on itselleni kertynyt peräti 28 kappaletta. Alkukesästä ajopäiviä verottivat toki pakolliset pihatyöt nurmikonleikkaamisineen, mutta nyt jo monta viikkoa on ollut niin märkää ja viileää että moottoripyöräily ei nappaa yhtään. Tiedän, että monia motoristeja sade ei haittaa pätkääkään. Itse haluan kuitenkin ajaa vain kuivilla keleillä.
Heinäkuussa pamahtaa maksettavaksi tämän vuoden vakuutukset, ja veikkaanpa että laskun erääntymiseen mennessä niitä uusia ajopäiviä ei itselleni kovin paljon lisää tule.
Kun nyt näyttää siltä että tästäkin kesästä tulee yhtä huono kuin viime suvesta, olen pohtinut välillä kannattaako moottoripyörää enää Suomessa pitää kun ei ole ajokelejäkään.
Monien ennusteiden mukaan myös tulevat kesät ovat vähintään yhtä sateisia kuin nämä pari edellistäkin ovat olleet.
Onko kukaan muu pohtinut näitä samoja karuja asioita?
Heinäkuussa pamahtaa maksettavaksi tämän vuoden vakuutukset, ja veikkaanpa että laskun erääntymiseen mennessä niitä uusia ajopäiviä ei itselleni kovin paljon lisää tule.
Kun nyt näyttää siltä että tästäkin kesästä tulee yhtä huono kuin viime suvesta, olen pohtinut välillä kannattaako moottoripyörää enää Suomessa pitää kun ei ole ajokelejäkään.
Monien ennusteiden mukaan myös tulevat kesät ovat vähintään yhtä sateisia kuin nämä pari edellistäkin ovat olleet.
Onko kukaan muu pohtinut näitä samoja karuja asioita?
Ja sunnuntaina takaisin,nähtävästi sateessa.