• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Säätutka nyt myös puhelimille !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saisiko tuon scandinavian tutkakuvan kanssa tuohon wap-palveluun?

-C9B5R4-
Lisäsin tuonkin, löytyy valikoista viimeisenä

edit.

Heh, täällä hyvä reagointiaika, 7 minuuttia. Ei duunissa kyllä tällaista tapahdu... ;) "Ehkä ensi viikolla keretään.."
Loistavaa kiitos
bowdown.gif

...lauseita joita ei TODELLAKAAN kuule töissä:
Heh, täällä hyvä reagointiaika, 7 minuuttia.

-C9B5R4-

mad.gif
Palvelu pelittää varmaan hienosti, mutta kun vettä kaatamalla, niin näpyttele siinä kännykkää hanskat hileessä. Olis tietenkin voinu tsekata ennen aamu yön reissua.

mad.gif
Palvelu pelittää varmaan hienosti, mutta kun vettä kaatamalla, niin näpyttele siinä kännykkää hanskat hileessä. Olis tietenkin voinu tsekata ennen aamu yön reissua.
Niin, eikös tuossa kohtaa jo olla tilanteessa: "Me ollaan hävitty tää peli..."?
tounge.gif

Jollain Sony Ericssonin luureilla on ollut ongelmaa kirjautumisen kanssa, sitä muutettu nyt jonkin verran. Ainoalla Sonylla jonka sain käsiini, homma toimi. Toivon mukaan myös muilla.

Palvelu pelittää varmaan hienosti, mutta kun vettä kaatamalla, niin näpyttele siinä kännykkää hanskat hileessä.
Tää palvelu onkin tarkoitettu käytettäväksi ennakkoon, turha sitä jälkikäteen enää sateessa näpytellä. Sillonhan on jo säätila tiedossa.

Itseasiassa ihmetyttää noi TV:n säätiedotukset, kun kertovat aina, että millaisessa säässä on päivä menny. Senhän nyt on jokainen nähny millainen keli on ollu. Keskittyisivät vaan siihen tulevaan säähän.

Jollain Sony Ericssonin luureilla on ollut ongelmaa kirjautumisen kanssa, sitä muutettu nyt jonkin verran. Ainoalla Sonylla jonka sain käsiini, homma toimi. Toivon mukaan myös muilla.
Motorolan kanssa ongelmia, mutta senhän jo tiesitkin...(vai johtuiko se sittenkin ö-kirjaimesta nikissä?)

Motorolan kanssa ongelmia, mutta senhän jo tiesitkin...(vai johtuiko se sittenkin ö-kirjaimesta nikissä?)
Se johtuu varmaan jostain dollarin kurssista, auringonpilkuista, Bushista, jne.. En saanut tohon selvyyttä, pitää testailla joskus kun saa jonkin Motorolan luurin käteensä.

En siis pääse omilla tunnareillani kirjautumaan sisään. Sillä testitunnarilla toimii.

Ja vielä kehuja lisää - toimii jopa WLANin yli N80 Internet Editionilla. Oli tosi mukava tsekata aamulla nopeasti kannattaako lähteä mopolla duuniin kun oli niin pahan näköiset pilvet - palvelu lupasi sateetonta ja niinhän se olikin!

Loistavaa! Upeaa! Mahtavaa!
thumbs-up.gif
kaikille koodaajille.

Ainoa kommentti on että miksi pääsivulla (josta valitaan pieni/keskikokoinen/iso näyttö) puhutaan "vain" sadetutkasta vaikka kyseessähän on jokaisen motoristin unelmien täyttymys eli helv*tin hyvä mobiili sääpalvelu?

Rock'n'roll - nyt on kännykkä ja dataliittymät oikeasti hyötykäytössä. Sähköpostit ja teget jää ihan kakkosiksi...

sad_orig.gif
Kun joku bittinikkari laittais vielä rautalngasta ohjeet, kuinka tuon "Oikeesti" saa näkymään puhelimessa, niin hyvä olis.........  
nixweiss.gif
Noksun luureilal yleisesti ottaen netti aukeaa kun pidät 0-näppäintä pari sekkaa pohjassa, sitten valikosta lykkäät osoitteeksi wap.moottoripyora.org ja kirjaudut.

Et maininnut mikä puhelin sulla on, joten mahdotonta sanoa tarkemmin. Puhelimen käyttöohjeestakin / operaattorin helpparista saa apua yhteyden muodostukseen jos ei tunnu onnistuvan.
blush.gif
Sorry, unehtu tää topiikki
nixweiss.gif

Se mun härveli on 6600 ja televinlandin (sonera) liittymä.
Kyllä mä jotenkin ilmeisesti Wappailen mut tuo ORGGI ei löydy???
crazy.gif
eek.gif

ainakin 9300i llä muisti vielä viikon takaisen sisäänkirjautumisen. Hyvin pelittää, kiitos bittinikkareille.
9300 onnistui kans hienosti. Kiitokset!

Yksi havainto kyllä tuli: sadetutka näkyy hyvin ja samoin 12 h ennuste. MUTTA jostain syystä väittää 4 h ennusteessa, että ko. palvelu tarkoitettu vain jäsenille? Olin kyllä kirjautuneena jäsenenä. Pari kertaa kokeilin ja sama tulos. Onkos tohon jokin apu?
Kiitos avusta!

PS. ei muista kirjautumista, joten varmaan kyse puhelimen asetuksista.

ainakin 9300i llä muisti vielä viikon takaisen sisäänkirjautumisen. Hyvin pelittää, kiitos bittinikkareille.

Yksi havainto kyllä tuli: sadetutka näkyy hyvin ja samoin 12 h ennuste. MUTTA jostain syystä väittää 4 h ennusteessa, että ko. palvelu tarkoitettu vain jäsenille? Olin kyllä kirjautuneena jäsenenä. Pari kertaa kokeilin ja sama tulos. Onkos tohon jokin apu?
Kiitos avusta!

Wap-asetuksista "Salli evästeet"-päälle niin muistaa?

Kehut unohtu:
Kyllä muuten rokkaa ko. palvelu.
062802jumpie_prv.gif

Kiitos avusta!
Kaikki kartat pitäisi toimia samalla logiikalla, ja tunnistaminen jokaisen osion kohdalla tehdään samalla tavalla. Puhelimissa on melkoisen agressiiviset cachet, joten jos olet aluksi surffannut kirjautumatta, saattaa olla että kuvat ovat jäänyt välimuistiin, ja tulostuvat sieltä. Sivun uudelleenlataamista kannattaa kokeilla.

Ja kaunis kiitos kaikille kehuista. Tuntuvat aina mukavilta.
smile_org.gif
Varsinkin kun ollaan itse samaa mieltä että toi on kerrankin hyödyllinen mobiilipalvelua juurikin tälle kohderyhmälle.

Hienoa
062802jumpie_prv.gif
Varsinkin kun itsekin siirryin puhelin teknologiassa nykyaikaan
biggrin.gif
Itse laitoin kanssa vanhan Nokia 6230i:n vaihtoon jotta näkee mahdolliset sateet paremmin ajolenkeiltä
smile_org.gif
Nyt teit kyllä rikoksen. Hyvän puhelimen vaihoit.
biggrin.gif
Okei olihan sulla kyl syytä, näköjään.
smile_org.gif

Ei sul sattuis olee mitään ylimääräsiä kuoria? Kohta 2v ollu itellä tuo ja alkaa kuoret haalistuu, lisäks kaiutin meinaa olla rikki ku on tippunu "muutamia" kertoja maahan tuo. Muuten toiminu ku unelma!
biggrin.gif

Hienoa
062802jumpie_prv.gif
Varsinkin kun itsekin siirryin puhelin teknologiassa nykyaikaan
biggrin.gif
Itse laitoin kanssa vanhan Nokia 6230i:n vaihtoon jotta näkee mahdolliset sateet paremmin ajolenkeiltä
smile_org.gif
Nyt teit kyllä rikoksen. Hyvän puhelimen vaihoit.
biggrin.gif
Okei olihan sulla kyl syytä, näköjään.
smile_org.gif
Kyllä tää N73 Music Edition on hakannut ton vanhan raihnan ihan mennentullen
biggrin.gif

sanoi:
Ei sul sattuis olee mitään ylimääräsiä kuoria? Kohta 2v ollu itellä tuo ja alkaa kuoret haalistuu, lisäks kaiutin meinaa olla rikki ku on tippunu "muutamia" kertoja maahan tuo. Muuten toiminu ku unelma!
biggrin.gif
Mulla on itseasiassa lähes virheettömässä kunnossa oleva koko luuri tallella, takuutakin on muutama kk viel
biggrin.gif
En ala sitä pilkkomaan...

Kiitos avusta!

Wap-asetuksista "Salli evästeet"-päälle niin muistaa?

Kehut unohtu:
Kyllä muuten rokkaa ko. palvelu.
062802jumpie_prv.gif
OK,

kokeiltu. Olivat jo valittuna kaikki sallivat vaihtoehdot...
Mutta pääasia, että pääsee sisälle ja nyt näkyy myös 4 h kartat!

Kiitos vinkistä!

Kiitos avusta!
Kaikki kartat pitäisi toimia samalla logiikalla, ja tunnistaminen jokaisen osion kohdalla tehdään samalla tavalla. Puhelimissa on melkoisen agressiiviset cachet, joten jos olet aluksi surffannut kirjautumatta, saattaa olla että kuvat ovat jäänyt välimuistiin, ja tulostuvat sieltä. Sivun uudelleenlataamista kannattaa kokeilla.

Ja kaunis kiitos kaikille kehuista. Tuntuvat aina mukavilta.
smile_org.gif
Varsinkin kun ollaan itse samaa mieltä että toi on kerrankin hyödyllinen mobiilipalvelua juurikin tälle kohderyhmälle.
Kiitokset vinkistä, nyt näkyy myös 4 h kartat!

Kiitokset nopeasta palvelusta!

sad_orig.gif
 Olenko aivan tyhmä sen lisäksi, että olen jo hullu.  Olen useampana päivänä yrittänyt Nokia N73:lla säätutkaa.  Nyt illalla sain näytölle

Piilota valint..
index
Ke 17:00
Ke 17:30
Ke 18:00
jne

_Ke 23:00
sademäärä mm/h
:40
:10 (voimakasta sadetta)
jne

Mutta mistään en saa kuvaa. Luvut ovat sinininä lenkkeinä, josista pitäisi päästä, mutta..  Jos niistä menen, tulen vain  etusivulle josta voin kirjautua ulos.

Asetuksissa olen valinnut näytä kuvat ja evästeet on sallittu???

Osaako joku auttaa??? Olisi mukava seurata juhannuksen säätä.
bawling.gif

Mad-eira, tarkistahan että olet näppäillyt osoitteeksi wap.moottoripyora.org, ei www.moottoripyora.org.

Tuolla mobiilisaitilla kun ei itse asiassa ole noita selityksiä kartan väreille, jotka tohon viestiin lainasit..

Jospa minunkin jäsenmaksuni kuitattais maksetuksi, että pääsisin jo juhannussäätä ihmettelemään muuta kuin taivasta kattelemalla...  
confused_orig.gif

Koska tuollainen palveluhan on HUIPPU!

Back