• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Saapas ongelmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puksuttaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Pirkanmaa
Alpinestarsin saappailla taka vasta kolmisen vuotta vähäistä käyttöä ja nytpä noista Romanian ihmeistä on ne karhun tarrat tiensä päässä. Mikähän niissäkin oikein on kun eivät enää pidä.
Jos popot kestää minun käytössä (3-4tkm/vuosi) vain kolme vuotta niin eipä niihin kyllä pajon kannata sijoittaa.

Probleemi oli viimeksi ja on edelleen leveä lesti. Olisko suosittaa perus touring saappaita työmatka-ajoon joissa leveä lesti?
Toki jos jollain vinkkiä miten Alpineista saisi vielä aikaan toimivat, otetaan kiitollisuudella vastaan.

Sievin ja Jalaksen työkengät/turvakengät ovat kyllä todella kestäviä ja mukavia ajokenkiä - ainoa ongelma on että jos vauhdissa sipaisee maata niin kumi tarttuu asvalttiin kiinni kuin takiainen. Tuollaisilla ajelen itse kuitenkin kun pikkukawalla ajelen matkaa ym. Mielestäni hinta/laatu huomattavasti paremmin kohdallaan kuin monessa oikeassa moottoripyöräkengässä. Pikkuveljen Oxtareilla olen kanssa ajellut joskus lenkkiä, mutta en nähnyt kyllä mitään etua niiden hyväksi perus työmatka/matka-ajossa.

Olisiko mahdollista käyttää ihan oikealla suutarilla? Herra suutari ratkoisi vanhat tarrat huit h*****ttiin ja ompelisi tilalle uudet.

Veikkaan että palvelu ei olisi hinnan kiroissa jos kerran ajosaappaat muuten on mieleiset
thumbs-up.gif

Suutaria sietää kyllä harkita. Onhan noissa gore-kalvot ja muuten kohtuu kunnossa, oikein 20v takaisella pyssy-yhtiön rasvalla voideltuna
tounge.gif

Kyllähän nuo Touring saappaat on kaikki vähän löysiä jalassa joten ehkäpä jotkin tukevat pitempivartiset maastokengätkin voisi mennä. Niissä vaan tuppaa olemaan kankea nilkka, vaikka kyllä noissa mun Oxtarin TCX pro II:ssakin on edelleen nilkka kuin umpirautaa. Niillä vaan ei oikein viitsi ajella kuin ... hyvin harvoin.

Back