Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samanpainoisia ollaan.Jaksaa aivan mainiosti, minä 70 ja vaimo alle 50 kiloa...
Valehtelisin jos väittäisin ettei tunnu...kai se on tuon muuten niin ihanan keveyden haittapuoli.Samanpainoisia ollaan.Jaksaa aivan mainiosti, minä 70 ja vaimo alle 50 kiloa...Vielä kysymys: mitenkä tuuli vaikuttaa. Väiitävät olevan sivutuulille alttiin tämän 800:n.![]()
Minulla samoin, painoero edelliskesän mopoon 200kg.Toki täytyy muistaa, että viime kesän ajelin liki 100kg painavammalla -06 FJR:llä.
Jos R olisi tullut aikaisemmin myyntiin niin se olisi todennäköisesti ollut seuraaja R 1150 R:leni. Ja jos uusi R on yhtään kuin vanha niin sopivalla plexillä varustettuna oiva, ainakin yhden hengen, jos ei ihan matkapyörä niin ainakin reissupyörä. Ei hävennyt tässä tehtävässä edeltajäänsä K 1100 LT:tä.Olen itsekkin vähän ihmetellyt mille käyttäjäryhmälle BMW on ärrän suunnannut, mutta ehkä se selviää tässä samalla?
Keppiveto kaupungissa ei ole mukavin ja pieni takamatkustajan penkki houkuttelee vain lyhyiden matkojen mukana oloon.
Minusta taas ässä on yksi tuulivakaimmista pyöristä millä olen ajanut. Onko ST:ssä myös ohjausvaimennin? esim. V-rodin keula on todella "pyörreherkkä" kun ajaa ison ajoneuvon perässä, tai sellainen tulee vastaan. Sitten taas gsx750f on sivutuuli herkkä jostain syystä.Minulla samoin, painoero edelliskesän mopoon 200kg.Toki täytyy muistaa, että viime kesän ajelin liki 100kg painavammalla -06 FJR:llä.
Pakkohan se on tuntea myös tuulella.
1.) On vaimennin, sama kuin S:ssä1.) Onko ST:ssä myös ohjausvaimennin?
2.) Köpi, löytyykö tuota Biken artikkelia netistä?
Anteeksi, en ymmärtänyt vastaustasi. Puhumme jotenkin toistemme ohi tai eri asiasta. Käyttjä ryhmällä tarkoitin ihmisiä, en jotain edeltävää pyörämallia, joka korvataan uudella. esim. voitaisko kuvitella että 1200 banditin kuskit vaihtaisivat tällaiseen "herrasmies" nakuun?Jos R olisi tullut aikaisemmin myyntiin niin se olisi todennäköisesti ollut seuraaja R 1150 R:leni. Ja jos uusi R on yhtään kuin vanha niin sopivalla plexillä varustettuna oiva, ainakin yhden hengen, jos ei ihan matkapyörä niin ainakin reissupyörä. Ei hävennyt tässä tehtävässä edeltajäänsä K 1100 LT:tä.Olen itsekkin vähän ihmetellyt mille käyttäjäryhmälle BMW on ärrän suunnannut, mutta ehkä se selviää tässä samalla?
Keppiveto kaupungissa ei ole mukavin ja pieni takamatkustajan penkki houkuttelee vain lyhyiden matkojen mukana oloon.
Oletko ajanut bmwf800st pyörällä?Kahden vaiheilla uushankinnassa. Joko pienempi (säästyy rahaa!) tai isompi (kannattaako säästää?
). Eli mitä ilmeisemmin käyttökokemusta männä kesältä löytyy kasapäin. Kertokaa kaikki mahdollinen ja nimenomaisesti kaksipäällä matka-ajosta, ongelmista etc.![]()
Kiitos!
Voisiko sen jutun saada skannattuna tai kuvattuna privaatti postiin?2.) Eipä taida löytyä netistä, mutta mulla on ko. lehti