Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja tolla on jo aika nopea orgin keski ryhmässä.Mä oon Alastarolla ajellut noin 1.40 kierroksia keskiryhmässä.
On luonnollisesti selvää, että jos jokin ryhmä on täynnä SM-tason kuskeja niin siellä nopeudet on eri luokkaa kuin tyypillisillä katukuskien ratapäivillä.Järjestäjällä on mun kokemuksen mukaan jonkinmoinen, joskus isokin merkitys.
On luonnollisesti selvää, että jos jokin ryhmä on täynnä SM-tason kuskeja niin siellä nopeudet on eri luokkaa kuin tyypillisillä katukuskien ratapäivillä.Järjestäjällä on mun kokemuksen mukaan jonkinmoinen, joskus isokin merkitys.
Olipa ajat mitä tahansa niin tuolla kokemuksella olet mielestäni luonnonlahjakkuus. Hommaat nyt vaan ne lämppärit ja lisää kumeja ajat nopeimmassa ellei joku pistä sua sieltä kesken päivän pois. Ellet sitten joskus halua mennä keskiryhmiin harjoittelemaan ohittelua tai hitaaseen pujottelua. /zAlastorossa tuli käytyä vissiin 4 kertaa ja ahvenistolla 3, pyöränä vanha kilvetön 600 gsxr. Viime kesän tapahtumissa ajoin nopeassa.. olenkin suotta nopeassa jaloissa, eikä rengaslämppäreitäkään vielä ole. .. niin myös taisi olla hitaampia.