• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ruusuja ReliaTec .Orgin webshopille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eppu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin tänään ostamassa Shubertin S-1 kypärän ko. liikkeestä Malminkartanossa.

Löysin pitkien etsintöjen jälkeen hakemani hyvän kypärän, ja sain valtavan hyvää palvelua.

Monesta eri liikkeestä olen kypärää hakenut, palvelua en ole saanut yhdestäkään.

Vaikka liike oli menossa kiinni, ei meitä ajettu ulos, vaan palveltiin asiantuntevasti. Kiitokseksi siitä ostin kypärän, ja varmasti asioin uudestaankin.

Kiitos
smile_org.gif

Kai muistit vilauttaa Pekalle Motorgin jäsenkorttia?
En ole vielä saanut korttia, mutta ystävällinen myyjä kyllä uskoi olevani jäsen ja antoi alennukset.

Hienoa saada hyvää palvelua. Ette usko miten vaikeaa se välillä on, naisena kun liikkeeseen astuu.

Voin kertoa että moni liike on jäänyt ilman kauppoja pelkästään palvelun takia. Enkä pidä itseäni hankalana asiakkaana, enkä halua mitään punaista mattoa, mutta asiallista, asiantuntevaa palvelua.
Tähän ongelmaan törmäsin muutama vuosi sitten kun olin ostamassa nykyistä pyörääni, minulle ei sellaista kertakaikkiaan haluttu myydä. Ja sama tuntuu jatkuvan edelleen.

Onneksi on olemassa liikkeitä johoin nämä "säännöt" eivät kuitenkaan päde.

Kiitos heille!!
062802jumpie_prv.gif

Voin yhtyä itsekin näihin kehuihin.
Itse oon varmasti hankala asiakas, kun jopa ajosaappaiden koon valinta tuottaa suurta tuskaa..
lookaround_orig.gif
, mutta tuossa liikkeessä palveltiin kyllä erinomaisen asiantuntevasti ja kärsivällisesti!
Suosittelen!
bowdown.gif

Ael:ssä olin viime viikolla.
Katselin sitä Reliatecin kylttiä ja mietin, et siellä se olis.
En kuitenkaan tohtinut tulla sopimatta käymään, kun en ihan varmasti tiennyt onko Italo päivisin paikalla vai onko vierailut sovittava etukäteen.
Ajattelin kyllä tulla pistäytymään, kun marraskuussa Helsinkiin uudellen tulen...
Jsoko tuota vaikka uuden hupparin ;)

Ael:ssä olin viime viikolla.
Katselin sitä Reliatecin kylttiä ja mietin, et siellä se olis.
En kuitenkaan tohtinut tulla sopimatta käymään, kun en ihan varmasti tiennyt onko Italo päivisin paikalla vai onko vierailut sovittava etukäteen.
Ajattelin kyllä tulla pistäytymään, kun marraskuussa Helsinkiin uudellen tulen...
Jees, no ei sinne tarvii mitään aikaa varata
biggrin.gif
Ovat paikalla arkisin 9-17 ja sinne voi pölähtää tuona välinä.

sanoi:
Jsoko tuota vaikka uuden hupparin ;)
Huppareita en ole tuolla kyllä myynnissä nähnyt, mutta kaikenlaista muuta kivaa. Jos Org-hupparia mielit niin nehän tulevat tuon shoppi.fi -palvelun (www) kautta, joka on eri kuin reliatec.

Back