• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ruusuja Moto-Raumalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei voi muuta kun yhtyä edellisiin. Paras MP-liike, missä olen koskaa asioinut. Todella ystävällistä ja sujuvaa toimintaa. Kun on taas aika vaihtaa pyörää, suuntaan varmasti Raumalle. Tuhannet kiitokset Juusolle, että tulit tekemään mun kanssa kaupat Sairaslomalta Sunnuntaina, kun liike oli kiinni!

Ei ole riemulla rajaa, kun kotarilla ajaa!!
062802moto_prv.gif

Pelkästään hyviä kokemuksia minullakin Moto-Raumasta. Mieluummin ajan 50km suuntaansa porista, kuin asioisin esim. motoxissa tai länsipyörässä...

Hehkutanpa itsekin MotoRaumaa, suhteellisen edullisesti (sain oikein reilusti alennusta!) meinaa irtosi kunnon ajokamat äsken. +++

:)sulla on vaan huonoja kokemuksia Hakin huollosta.mun hayabusaa osaavat ainakin huoltaa .ja palvelu sekä henkilökunta on hienoo ja asiallista verraten moto-raumaan josta ei saa palvelua

Hieno paikka, asiakkaan rahat säästyy. Kävin viikon aikana kaksi kertaa kuolaamassa uutta hondaa, pienessä mielessä vaihto. Yhtään myyjää ei paikalle vaivautunut. Saan kyllä suuni auki, ei ole siitä kiinni, kaupan teossa kuitenkin myyjän aktiivisuus saattaa olla merkittävä.

Minä annan vain risuja ko. putiikille,enkä enää ovea avaa sinne.Tapahtui jo monta vuotta sitten.Olin etsimässä käytettyä XJ-900 jammua,no siellä oli asiallisen hintainen.Mennessä kävin eräässä Treen tuontipyöräputiikissa,no siellä olisi pitnänyt ostaa pyörä pelkän hallin ympäri-koeajon varassa.Sit Treelta soitin vielä Raumalle,kysyin,et onko pyörä siellä ,on kuulemma,vastattiin.No,kun olin sen 320 km ajanut sinne Moto-raumalle pyörää katsomaan,se olikin kaksikilpinen ja myyntitilissä.Tiesivät varmaan asian,mut ei mulle mainittu puhelimessa.Sokerina pohjalla oli tämä.Siihen ei ollut avaimia,et olis saanu käyntiin ja koeajolle.Avintenhaltija oli kuulemma jossain Meri-Raumalla mökillä.
Sillai,600 km ajoa pyörän takia,johon ei ollut avaimia ja oli vanha kolarilintta.

Nyttemmin voin Hakin Huollolle laittaa noottia, että on se kumma kun eivät saa aikaseksi tilattua yhtä ketjulukkoa...joo on täällä keskiviikkona (kävin maanantaina), no menin torstaina käymään, ei oo, tuu huomenna, menin perjaina, joo, ei oo eikä tuu
eek.gif
. Tänään kävin Nakkilassa, josta tarttui kaksin kappalein lukkoja mukaan, kiitos heille, pääsee joskus ajelemaankin...

Hieno paikka, asiakkaan rahat säästyy. Kävin viikon aikana kaksi kertaa kuolaamassa uutta hondaa, pienessä mielessä vaihto. Yhtään myyjää ei paikalle vaivautunut. Saan kyllä suuni auki, ei ole siitä kiinni, kaupan teossa kuitenkin myyjän aktiivisuus saattaa olla merkittävä.
Heh, kun olin pyörää vaihtamassa, niin eivät edes tehneet tarjousta välirahasta. Kommenttina oli vaan: "emme ala kilpailemaan Bikeworldin kanssa hinnoilla".

Jaa - No ei ole pakko. Pitäkää tunkkinne.

Minä annan vain risuja ko. putiikille,enkä enää ovea avaa sinne.Tapahtui jo monta vuotta sitten.Olin etsimässä käytettyä XJ-900 jammua,no siellä oli asiallisen hintainen.Mennessä kävin eräässä Treen tuontipyöräputiikissa,no siellä olisi pitnänyt ostaa pyörä pelkän hallin ympäri-koeajon varassa.Sit Treelta soitin vielä Raumalle,kysyin,et onko pyörä siellä ,on kuulemma,vastattiin.No,kun olin sen 320 km ajanut sinne Moto-raumalle pyörää katsomaan,se olikin kaksikilpinen ja myyntitilissä.Tiesivät varmaan asian,mut ei mulle mainittu puhelimessa.Sokerina pohjalla oli tämä.Siihen ei ollut avaimia,et olis saanu käyntiin ja koeajolle.Avintenhaltija oli kuulemma jossain Meri-Raumalla mökillä.
Sillai,600 km ajoa pyörän takia,johon ei ollut avaimia ja oli vanha kolarilintta.
Siis hetkonen 320km Tampereelta Raumalle?
crazy.gif
Mistäs kiersit? Suorinta reittiä ei tota väliä kyllä ole kuin 145km.

Käytin pyörän Hakilla pikahuollossa:

Plussaa:
-Kaikki pyytämäni työt oli tehty.
-Vein tiistaina ja sain ennen viikonloppua eli nopeaa toimintaa.
-Hinta pysyi mielestäni kohtuullisena (245 euroa)

Miinusta:
-Yksikään moottorin "sivuäänistä" ei hävinnyt/muuttunut
-Tyhjäkäynti oli kotiin päästyäni n. 3500 rpm...
-Molemmat puolet moottorista öljypisaroiden peitossa (mukavaa kun housut ovat sitten siinä saissessa).
-Tehoa ei tullut lisää
sad_orig.gif

Hakin huoltoon myös kiitokset täältä!! Pieneen huoltoon -> öljyt, suodatin, jarrupalojen vaihtoon aika onnistui saada heti, vaikka eivät "pikahuoltoa" edes mainosta. MP-Saloselle ei päässyt lähipäivinäkään, vaikka mainostavat... "pikahuollot" odotellessa.

Hakin huoltoon myös kiitokset täältä!! Pieneen huoltoon -> öljyt, suodatin, jarrupalojen vaihtoon aika onnistui saada heti, vaikka eivät "pikahuoltoa" edes mainosta. MP-Saloselle ei päässyt lähipäivinäkään, vaikka mainostavat... "pikahuollot" odotellessa.
Kävikö mielessä mitään teoriaa miksi toisessa huollossa on sesonkina ruuhkaa ja toisessa ei?
Hyviä kioskeja noi varmasti on molemmat! MP Salosella oli varmaan kesälomaruuhkaa vielä päällänsä, sitä on liikkeellä tähän aikaan vuodesta.  
smile_org.gif
Nou hätää...
062802moto_prv.gif

Kävikö mielessä mitään teoriaa miksi toisessa huollossa on sesonkina ruuhkaa ja toisessa ei?
Liian vähän työvoimaa?!? Huonosti järjestetty organisaatio? Piittaamattomuus "pyörän muualta ostaneita" asiakkaita kohtaan? En mä tiedä, paljon voi olla syitä, mut kerro sä!
withstupid.gif

Heh, Salosel oli yks perjantai hyvä tilanne: menin kysymään tarjousta, jätkä tuli pihalle kattoo pyörää. Totesi et "venaa hetki niin katson hintaa". Meni 25min, kaveri tuli uudelleen pihalle ja sanoi: "sori, mut voisitko tulla maanantaina uudelleen ku mä en saa hinnoitella pyöriä ja meil ei oo pyörämyyjää paikalla". Täh, teil on liike auki, mut ei pyörämyyjää ettekä sen takia voi tehä pyöräkauppaa asiakkaitten kanssa - what a fuck?!? Noh, prätkän päälle ja Saloon ja siellä myyjä antoi tarjouksen ja 10min mietittyäni kirjoitin nimen kauppakirjaan - niin sen homman kuuluu mennä!
062802jumpie_prv.gif

Arvaatte kuinka kova pala on porilaisena tunnustaa tämä sama asia, mutta totta se on: Moto-Raumasta olen saanut tämän alan parhaan palvelun. On sitten kyse myynnistä tai huollosta tai mistä vaan, niin se on todellakin paikka jossa osataan palvella. Eli iso kimppu täältäkin!
062802jumpie_prv.gif
onhan siellä porilainen myyjä  
sport05.gif
Onkohan ne muutkin piilo Porilaisia?
-eivät ole vaan vielä kehdanneet tulla ulos kaapista.

thumbs-up.gif
Hyvälle ja osaavalle palvelulle!
:)Porilaisena minunkin täytyy antaa tunnustusta myöskin hyvästä palvelusta Moto-Raumalle
tounge.gif

Ruusut myös Moto-Raumaan. Palvelu pelaa ja hinnoista tiputetaan kysymättä. Tiedä sitten onko niin paljon ilmaa hinnoissa...
biggrin.gif
Asiallista toimintaa jokatapauksessa.

Siis hetkonen 320km Tampereelta Raumalle?  
crazy.gif
 Mistäs kiersit? Suorinta reittiä ei tota väliä kyllä ole kuin 145km.
No,joo,jos tarkkoja ollaan,niin olinhan jo Treella asti,mutta se edestakainen osuus Tre -Rauma Tre ja en tiedä,olisinko koko reissua tehnyt muuten.Mutta itse asia ei siitä muutu,että kohtelu oli mitä oli.

Moto-Raumasta ei mitään negatiivista sanottavaa. Pyörää en ole sieltä hankkinut, mutta varusteet itselle ja HH:lle on sieltä hommattu. Molemmille löytyi helpolla kamat ja hinnatkin olivat kohtuulliset.

Hakin Huollostakin on pelkkää positiivista sanottavaa. Hakevat pyörän kotoa, tekevät huollot, tuovat pyörän takaisin.

Ei kyllä ole mitään mihin vertaisin, mutta toistaiseksi olen ihan tyytyväinen ollut.

Back