Koira ulkoiluttaa mua seitsemänä päivänä viikossa. Se ei ole urheilua vaan kivaa, siks toi eka vaihtoehto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voitelu kuntoon, ihan A ja O. Sitten jotain rauhallista poppia taustalle ja semmosia 50-80 min hidasvauhtisia harjotuksia.Kaverin kanssa ostettiin vapaan sukset ilman minkään sortin kokemusta tai tuntemusta asiaan. Ekalla kerralla hiihdin kait joku kolme kilsaa ja tuli täys paska olo. Päätä särki, ahdisti ja vitutti.Sunnuntaina tuli hiihdettyä perinteisellä, kyllä oli sellanen kokemus että HUH, veri maistu suussa jo 7 kilsan jälkeen (paljon nousuja)Just kävin toista kertaa hiihtämässä. Vapaa on rankka laji.![]()
Tänään oli mulla jo vähän parempi meininki ja matkaakin tuli hiukan enempi. Mut nyt oli sit kaverin vuoro tiltata.
Kun ei oo tekniikkaa eikä kuntoa, niin tää alottelu ottaa kyllä koville. Vapaa on siittä hankala, et sitä on vaikea hiihtää riittävän hitaasti. Tasapainoisen ja rauhallisen rytmin kun oppis ni alkais homma luistaa.
Eipä mulla tän suhteen mitään tavoitteitakaan kyllä ole. Jos vaikka kilometrihinnan sais tiputettua kahteen euroon tämän ja ens talven aikana, ni ei olis ihan turhaan noita verrmeitä tullu hankittuu.