• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ruumiinkulttuurin harrastus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minä org
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ruumiin kultuurin harrastu. - Harrastus

• Mitä hikoilu on??

Ääniä: 0 0,0%
  • Urheilen 1-2 kertaa viikossa.

• Urheilen 2-5 kertaa viikossa.

• Ääniä yhteensä
    0
Oon ruukanu kolmesti viikossa käyä nostelee puntteja, lähinnä käsiä treenannu mut myös vatsoja ja selkiä. Nyt koulussa on 4 päivänä 75 min liikkaa ja yhtenä päivänä 2x75 min niin tulee pieni tehokuuri liikunnas.
biggrin.gif
Saas nyt nähä sit, kuinka paljon jaksan nostella puntteja enää.
smile_org.gif

Treenaisit Elazi vaikka vähän monipuolisemminkin välillä.. Mikään ei tuolla rannalla esim. ole niin naurettavan näköstä, kuin joku 17v. teenage puuhelmet kaulassa, joka omistaa sixpäkin, pikku hauberit ja aivan piskuiset valkoiset tikkujalat..
biggrin.gif

Asiaan, punttitreeniä tullut vedettyä aika antaumuksella 4-5 kertaa viikossa, ohjelmasta riippuen, semmoset 7 vuotta, kai.
Lisäksi emännän ja koiran kanssa tulee käytyä semmosia 4-5km kävely lenkkejä 2-3 krt viikossa, keleistä riippuen..

Treenaisit Elazi vaikka vähän monipuolisemminkin välillä.. Mikään ei tuolla rannalla esim. ole niin naurettavan näköstä, kuin joku 17v. teenage puuhelmet kaulassa, joka omistaa sixpäkin, pikku hauberit ja aivan piskuiset valkoiset tikkujalat..
biggrin.gif

Asiaan, punttitreeniä tullut vedettyä aika antaumuksella 4-5 kertaa viikossa, ohjelmasta riippuen, semmoset 7 vuotta, kai.
Lisäksi emännän ja koiran kanssa tulee käytyä semmosia 4-5km kävely lenkkejä 2-3 krt viikossa, keleistä riippuen..
Juu kyllä tosta on tullu sanottua, ja pitäähän se alkaa jalkoja treenailee.
smile_org.gif

Aluks ajattelin et jalat pysyy kunnossa, kun ne saa kantaa tätä muuta kroppaa, mut pitää alkaa niihinkin panostaa. Perinteisesti mulla vaan on ollu sillee et jalat on ollu ihan hyvässä kunnossa mut kädet ei.

Toinen mikä on, on se että tuota ylimääräistä energiaa on vielä vähä liikaa, pitäs sitä kestävyyttä ja rasvaa alkaa polttaa.. Salilla vaan se on melko vaikeaa. Onneks on tota liikkaa koulussa.
smile_org.gif

käyn kävelemässä, hiihtämässä,(polku) pyöräilemässä ja metsästyskin hengästyttää ja hikoiluttaa aina...

On se mukavaa kun sai taas tämän tomumajansa liikkeelle. Kotilo on saanut olla tallissa - työmatkat ovat taittuneet kävellen (jopa -30 asteen pakkasessa). Pari kertaa viikossa rautakin on kevyttä. Tai no ainakin se alkaa pikku hiljaa tuntua kevyemmältä. Tuohon päälle kun vielä työn puolesta on n. 7 tuntia viikossa liikkeellä eri tavoin, niin kyllä sen pitäisi jossain näkyä ja tuntuakin.
062802jumpie_prv.gif

Sohvalta jääkaapille  
033102beer_1_prv.gif
ja autolta töihin. (n 150m). Kiitettävästi on alkanut saamaan isoja ajovarusteita. 192/120  
confused_orig.gif

biggrin.gif

Juu kyllä tosta on tullu sanottua, ja pitäähän se alkaa jalkoja treenailee.
smile_org.gif

Aluks ajattelin et jalat pysyy kunnossa, kun ne saa kantaa tätä muuta kroppaa, mut pitää alkaa niihinkin panostaa. Perinteisesti mulla vaan on ollu sillee et jalat on ollu ihan hyvässä kunnossa mut kädet ei.

Toinen mikä on, on se että tuota ylimääräistä energiaa on vielä vähä liikaa, pitäs sitä kestävyyttä ja rasvaa alkaa polttaa.. Salilla vaan se on melko vaikeaa. Onneks on tota liikkaa koulussa.
smile_org.gif
Kyllä se rasva siitä palaa, kun laitat dietin kohdileen ja sopivasti aerobistaliikuntaa siihen salin päälle.
Itellä kans pikku kiristelyt menossa että mahtuu taas sopivasti nahkoihin ens kesänä.
nixweiss.gif

3 viikossa nyt lähteny 5kg, ja puntilla kuitenki tulokset vielä nousee..

Siis tarkoitushan olisi käydä salilla 4x/viikko ja päälle kerta sählyä... Salin suhteen kyllä usein itsekuri pettää.
confused_orig.gif

Just kävin toista kertaa hiihtämässä. Vapaa on rankka laji.
Sunnuntaina tuli hiihdettyä perinteisellä, kyllä oli sellanen kokemus että HUH, veri maistu suussa jo 7 kilsan jälkeen (paljon nousuja)
baaa.gif
Kaverin kanssa ostettiin vapaan sukset ilman minkään sortin kokemusta tai tuntemusta asiaan. Ekalla kerralla hiihdin kait joku kolme kilsaa ja tuli täys paska olo. Päätä särki, ahdisti ja vitutti.

Tänään oli mulla jo vähän parempi meininki ja matkaakin tuli hiukan enempi. Mut nyt oli sit kaverin vuoro tiltata.

Kun ei oo tekniikkaa eikä kuntoa, niin tää alottelu ottaa kyllä koville. Vapaa on siittä hankala, et sitä on vaikea hiihtää riittävän hitaasti. Tasapainoisen ja rauhallisen rytmin kun oppis ni alkais homma luistaa.

Eipä mulla tän suhteen mitään tavoitteitakaan kyllä ole. Jos vaikka kilometrihinnan sais tiputettua kahteen euroon tämän ja ens talven aikana, ni ei olis ihan turhaan noita verrmeitä tullu hankittuu.

biggrin.gif
Jaa, kylla mun mielesta viela naurettavamman nakosia on ne ukot joilla on perse leveempi ku hartiat!

tounge.gif

Kun työnkuva vaihtui alkoi urheiluun löytyä virtaa vapa-ajalla, joten sählyt, tennikset ja muut pallopelit kuuluu viikko-ohjelmaan
smile_org.gif

Työ on oikeestaan samanlaista ku salilla ois ja tätä 50h viikossa keskinmäärin. Vapaa-ajalle nyt ei sitten jaksakkaan ku venytellä.

Kun joku valopää on laskenut kuinka monta kertaa sydän lyö ennen kuin posahtaa, niin olen pyrkinyt pitämään sykkeen mahdollisimman alhaisena. Pois lukien tietenkin mopolla ajaessa ja ....
tounge.gif

Back